پلیس راهور تهران بزرگ تاکید می کند که در شرایط موجود با برگزاری نمایشگاه‌های پرمخاطب در محل خیابان سئول مخالف است، چرا که ترافیک زیادی را به معابر شهر تحمیل می‌کند.

ترافیک چمران. شلوغی نمایشگاه

به گزارش همشهری آنلاین،سرهنگ ابوالفضل موسوی پور گفت: در شرایط موجود با برگزاری نمایشگاه‌های پرمخاطب در محل خیابان سئول مخالف هستیم چرا که ترافیک زیادی را به معابر شهر تحمیل می‌کند.

او در خصوص نظر پلیس درمورد برگزاری نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی (خیابان سئول) با بیان اینکه پلیس درمورد ترافیک نظر تخصصی می دهد، گفت: ما بحثی نداریم که نمایشگاه در سئول یا شهر آفتاب برگزار شود اما باید به این نکته مهم توجه داشته باشیم که اگر نمایشگاهی برگزار می‌شود قطعا مراجعه کننده دارد و ترافیک ایجاد خواهد کرد.

وی ادامه داد: در این حالت پلیس مجبور است راه عمومی مردم را ببندد تا ترافیک را مدیریت کند و از یاد نبرید که ایجاد و ساخت نمایشگاه سئول به گذشته‌های دور برمی گردد که این منطقه در داخل شهر تهران نبوده است.

به گفته موسوی پور، اکثر کشورهای دنیا بهترین نقاط خود را به نمایشگاه‌های بین المللی اختصاص داده و حمل و نقل عمومی و مترو برای آن قرار می دهند اما آیا نمایشگاه سئول ما این شرایط را دارد؟

وی تصریح کرد: مناطق یک و سه شهرداری تهران به ویژه در ۶ ماهه دوم سال ترافیک پرحجمی دارد و این مناطق پر از شرکت و مراکز تجاری است؛ خود خیابان مقدس اردبیلی دو طرفه است و آنجا دانشگاه شهید بهشتی را هم داریم و در این حالت در نظر بگیرید نمایشگاه بین المللی هم برگزار شود نتیجه این است که ترافیک نمایشگاه حتی تا دهانه تونل توحید هم کشیده می شود.

موسوی پور گفت: با این وضعیت نباید نمایشگاه پرمخاطب در محل سئول برگزار شود اما ما نمی‌گوییم شهر آفتاب یا جای دیگری برگزار شود چرا که انتخاب محل برگزاری نمایشگاه، وظیفه مدیریت شهری است.

کد خبر 812345
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha