عضو شورای شهر تهران در رابطه با برگزاری نمایشگاه‌های مختلف در نمایشگاه بین‌المللی گفت: اعضای شورا نباید به این نمایشگاه بروند و در سطح شهر نیز تبلیغ نکنیم.

ترافیک محدوده نمایشگاه بین‌المللی تهران

به گزارش خبرنگار همشهری آنلاین،‌ عملکرد مدیریت نمایشگاه بین المللی بار دیگر مورد انتقاد اعضای شورای شهر قرار گرفت و مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد از عملکرد مدیریت نمایشگاه بین‌المللی تهران گفت: آنطور که من برداشت می‌کنم مجموعه نمایشگاه‌های بین‌المللی یک دولت خودمختار است و سر خود را پایین انداختند و نمی‌بینند که مردم چه وضعی دارند و چه مشکلاتی را متحمل می‌شوند و متاسفانه کسی هم نمی‌تواند چیزی به آنها بگوید، در این مدت دادستان، رئیس سازمان بازرسی و ... نامه‌هایی را به این مجموعه ارسال کردند اما آنها توجهی نکردند و کار خود را انجام دادند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: برابر بند ۲۰ قانون شهرداری‌ها لازم است که آنجا را به عنوان مشاغل مزاحم ببندیم و زنجیر بکشیم. یکبار خاکروبه در آنجا ریختیم که موجب شد رئیس جمهور وقت آمدند و نشستند و تصمیماتی گرفتند. لذا باید یکبار دیگر این کار را انجام دهیم.

چمران ادامه داد: قطعا تبعات این موضوع نیز با خود مجموعه نمایشگاهی است. چرا که صحبت‌ها و خواهش‌های شورا و شهرداری تهران و سایرین را به بازی گرفتند. لذا چنین افرادی را باید به بازی گرفت.

ناصر امانی با اشاره به نظر استانداری و فرمانداری در این رابطه، گفت: این دو نهاد چندی پیش اعلام کردند که تا آخر مهر هیچ نمایشگاهی در سایت سئول برگزار نمی‌شود؛ اما همان موقع سه نمایشگاه در سئول برگزار شد و تا آخر مهر هم سه نمایشگاه دیگر در آنجا برگزار می‌شود.

حبیب کاشانی نیز در ادامه جلسه گفت: در مورد نمایشگاه نیز باید بگویم، اینکه اعضای شورای را به نمایشگاه دعوت می‌کنند، با توجه به اینکه با برگزاری نمایشگاه مخالف هستیم، نادرست است.

او افزود: اعضای شورا نباید شرکت نکنند و در سطح شهر نیز تبلیغ نکنیم. رفتن اعضای شورا به نمایشگاه به این معنا است که ما این نمایشگاه را تایید می‌کنیم و پول ارزشش بیشتر از مصوبات شورای شهر است. بالاخره آقای چمران بخواهیم یا نخواهیم یک سفره‌ای است که همه دورش نشسته اند و جمع کردن این سفره شاید به منافع خیلی‌ها لطمه می‌زند،‌ اما باید این کار را انجام دهیم.

کد خبر 794746
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha