سرمربی تیم ملی کشتی آزاد با اشاره به دیدار ورزشکاران با رهبر انقلاب گفت: این دیدار بسیار امیدآفرین بود.

دیدار ورزشکاران بار رهبری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، پژمان درستکار با حضور در خبرگزاری ایرنا توضیحاتی در خصوص کشتی آزاد، اینده این رشته، دیدار ورزشکاران با مقام معظم رهبری، تلاش فدراسیون برای موفقیت در المپیک و مسائل حاشیه ای ارائه کرد.

درستکار در بخش از گفت وگوی خود با اشاره به دیدار ورزشکاران با مقام معظم رهبری گفت: رهبر انقلاب حدود ۱۰ دقیقه از جامعه ورزش تشکر کردند و کشتی را نیز مورد تفقد قرار دادند. معظم له تاکید داشتند که از ورزشکاران حمایت شود. این حمایت در ۲ بخش شغل و مسکن بود. وزیر ورزش نیز فورا دست به کار شد و طرح شهرک مدال آوران را ارائه کرد.

وی گفت: اینکه بالاترین مقام نظم به ورزش توجه می کند و خواستار توجه به این بخش است مایه دلگرمی است. زمانی که ورزشکاران از محل دیدار با رهبر انقلاب خارج شدند لب خندان داشتند و این مایه امید است و من تشکر می کنم به خاطر این دیدار صمیمانه.

کد خبر 812106

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • عبدالله صالح IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    2 6
    والله همیشه مقام معظم رهبری و دفتر ایشان برای تقدیر از مدال آوران المپیک توکیو و بازی های آسیایی هانگژو چين و سایر مقام آوران در طول سالها پیش تاکنون سنگ تمام گذاشتند و انتظار از مسوولان محترم هماهنگ کننده این بود که چند روز پیش مدال آوران وزنه‌برداری و سایر رشته ها را مثل علی داودی نائب قهرمان المپیک توکیو و نایب قهرمان بازی های آسیایی هانگژو چين را نیز حضوری خدمت رهبری می‌بردند ، متاسفانه کم لطفی و نامهربونی ها توسط مسوولان ورزش رقم می‌خورد
  • محمد IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    5 9
    من چهل سال ورزش کردم جز رنج وهزینه شخصی حمایتی ندیدم.
    • رضادشتابی IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
      4 1
      ورزش کردم,بااینکه مدال جهانی المپیک اوردم متفاوت هست ۹۰میلیون جمعیت ایران بنحوی ورزش میکننداماشغلشان ورزش نیست,طبیعی است امتیازبرای مدال اوران جهانی است ,نه هر کس ورزش میکند,,,شماکه درورزش استعدادی نداریدبرای سلامتیتان تلاش میکنیدبهتراست کمتر هزینه کنید