معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: براساس رصدهای میدانی صورت گرفته، استان خراسان جنوبی پایین‌ترین قیمت گوشت‌ قرمز و سفید را در سطح کشور دارد.

گوشت قرمز

به گزارش همشهری آنلاین، جواد اشرفی اظهار کرد: در حال حاضر میانگین قیمت گوشت قرمز و سفید در این استان از سایر استان‌های کشور پایین‌تر است.

وی افزود: مشکلی برای تامین گوشت مرغ و گوشت قرمز نداریم اما برای جلوگیری از افزایش قیمت گوشت در استان سازمان جهاد کشاورزی تمهیدات لازم را بیندیشد تا در صورت لزوم، خروج دام از استان محدود شود.

معاون استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: یکی دیگر از دغدغه‌هایی که در کارگروه تنظیم بازار مطرح شده تامین لاستیک در بازار است و خوشبختانه با توجه به اینکه کارخانه کویر تایر استان به ظرفیت کامل رسیده در هفته‌های آینده در زمینه تامین لاستیک مشکلی نخواهیم داشت.

وی به دغدغه تامین اقلام تره‌بار، پیاز و گوجه فرنگی در استان اشاره کرد و گفت: مقرر شد تعاون روستایی خراسان جنوبی با هماهنگی استان‌های تامین‌کننده برای تامین این اقلام مورد نیاز مردم اقدام کند.

اشرفی افزود: برای تامین شکر و برنج نیز مشکلی وجود ندارد و کارخانه قند قهستان فعالیت خود در زمینه شکر را آغاز کرده که امیدواریم در آینده نزدیک از برکات این کارخانه هم برای تامین شکر استان استفاده داشته باشیم.


کد خبر 811424
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار خراسان جنوبی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    1 0
    تهران کرج هم در گران قیمت