جمعه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۸۸ - ۰۷:۴۴
۰ نفر

کیکاووس زیاری: سفر تاریخی با دوربین عکاسی اِرنست و حرکت بین‌المللی جکی چان

سفر تاریخی با دوربین عکاسی اِرنست

قصه کتاب «حیوان نماها» به فیلم سینمایی تبدیل می‌شود.

داستان این کتاب که توسط «ریکی گراویس» نوشته شده، به صورت یک انیمیشن«پویا نمایی» سه بعدی تولید می‌شود. خود گراویس در فیلم به جای شخصیت اصلی ماجراها صحبت خواهد کرد. قصه‌های حیوان‌نماها در چهار جلد منتشر شده و قرار است قسمت‌های جدید آن هم به صورت مستقل چاپ شود. در صورت موفقیت قسمت اول  بقیه جلدهای کتاب‌ها هم به صورت فیلم‌سینمایی تهیه خواهد شد.

نمایی از نقاشی «حیوان نماها»

خط اصلی قصه کتاب در باره زندگی 50 موجود متفاوت و عجیب و غریب در یک سیاره است. این موجودها بر اثر اتفاقی، به موجودهای  زیبایی تبدیل می‌شوند. شخصیت اصلی قصه «پورگی» نام دارد که پس از زیبا شدن ماموریت پیدا می‌کند تا دنیا را به مکانی بهتر و زیباتر تبدیل کند.

قرار است فیلم حیوان‌نماها برای نمایش عمومی در سال 2011 آماده شود. استقبال بچه‌ها و خانواده‌هایشان از انیمیشن سه بعدی «هیولاها علیه بیگانه‌های فضایی»، باعث تولید انیمیشن‌های سه بعدی بیشتری برای کودکان و نوجوانان شده است.

حرکت بین‌المللی جکی چان

«جکی چان» در فیلم «زودیاک چینی» بازی می‌کند.

این فیلم کمدی ماجراجویانه را «استنلی تونگ» دوست و همکار قدیمی چان، کارگردانی خواهد کرد. فیلم‌نامه فیلم را چان و تونگ به اتفاق هم نوشته‌اند و قرار است چان در کارگردانی آن نیز به تونگ کمک کند.

فیلم به صورت محصول مشترک چین و هنگ‌کنگ ساخته می‌شود و سازندگان آن قصد دارند قصه‌اش را تا زمان نمایش عمومی لو ندهند. اما آشنایان چان می‌گویند قصه زودیاک چینی حدود 06 سال قبل اتفاق می‌افتد و در باره گروهی از شخصیت‌های مثبت و منفی است که در جست‌وجوی گنج پنهان و با ارزشی هستند. آنها برای پیدا کردن این گنج به چند شهر بزرگ و مهم جهان سفر می‌کنند.زودیاک چینی صدمین فیلم سینمایی جکی‌ چان در مقام بازیگر است. او بیش از سی سال است که در فیلم‌های سینمایی بازی می‌کند. از سال 1998 که او «من کی هستم؟» را کارگردانی کرد، این اولین بار است که دوباره پشت دوربین فیلم‌برداری قرار می‌گیرد. کلید فیلم‌برداری فیلم ماه اکتبر زده می‌شود. پکن، هنگ‌کنگ، پاریس، وین و آلماتی قزاقستان محل‌های فیلم‌برداری زودیاک چینی هستند. تونگ و چان قبل از این در فیلم‌های «قصه پلیس»، «غرشی در برونکس» و «رمز» با یکدیگر همکاری کرده‌اند.

کد خبر 81120

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز