امروز ۳ بازی دیگر از لیگ برتر برگزار می‌شود که از بین آنها مصاف ذوب‌آهن و استقلال می‌تواند قهرمان نیم‌فصل را تا حدود زیادی مشخص کند

استقلال

همشهری آنلاین- هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر ایران، امروز با انجام ۳ بازی ادامه پیدا می‌کند. ۴ بازی این هفته روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار شده و با برگزاری ۳ بازی امروز فقط مسابقه پرسپولیس و نساجی باقی خواهد ماند که در آینده برگزار می‌شود. امروز قزوین، تبریز و اصفهان میزبان ۳ مسابقه هستند که بدون تردید مهم‌ترین مسابقه در شهر اصفهان برگزار می‌شود. جایی که استقلال صدرنشین با ذوب‌آهن شگفتی‌ساز و بالانشین روبه‌رو می‌شود و سپاهانی‌ها خیلی امیدوارند همشهری سرحال و قدرتمندشان در این بازی بتواند استقلال را متوقف کند.

شمس‌آذر قزوین – گل‌گهر سیرجان

اولین بازی امروز از ساعت ۱۵ در قزوین آغاز می‌شود و دو تیمی به مصاف هم می‌روند که به ارائه بازی‌های خوب و تماشاگرپسند در این فصل معروف هستند. شمس‌آذر در ۴ بازی اخیرش باخت نداشته و گل‌گهر هم اساسا به جز باخت خفیف مقابل پرسپولیس که در ورزشگاه آزادی رخ داد هیچ شکستی نداشته است. شمس‌آذر با فوتبال تهاجمی‌اش و با هدایت سعید دقیقی که خودش زمانی از بهترین مهاجمان لیگ بود، تیمی است که نقش زیادی در پرگل‌تر شدن بازی‌های این فصل ایفا کرده است. این تیم تازه‌وارد حتی با وجود کسر ۳ امتیاز توانسته از منطقه سقوط فاصله بگیرد. قزوینی‌ها امروز در صورت بردن گل‌گهر می‌توانند حتی به نیمه بالایی جدول هم چشم بدوزند.

تراکتور تبریز – فولاد خوزستان

همزمان با جدال قزوین و سیرجان و از ساعت ۱۵ یک بازی سنگین هم در تبریز برگزار می‌شود. تراکتور بعد از شکست مقابل تراکتور و سپری کردن حاشیه‌های فراوان در تمریناتش، میزبان فولاد خوزستان است. تراکتور طی ۱۰ بازی به ۵ برد و ۵ باخت رسیده و هوادارانش اصلا از این شرایط راضی نیستند. خود پاکو خمس هم از اوضاع رضایت ندارد و ممکن است بازی امروز را با تغییرات زیادی آغاز کند. او محکوم به پیروزی بر هموطن خودش ایگناسیو است که روی نیمکت فولاد می‌نشیند. فولاد در آخرین بازی‌اش آلومینیوم اراک را برد اما آن پیروزی زیر سایه اشتباهات داوری و اعتراضات فراوان تیم حریف کمرنگ جلوه کرد.

ذوب‌آهن اصفهان – استقلال تهران

و اما از ساعت ۱۷:۳۰ در فولادشهر اصفهان می‌توان شاهد مهم‌ترین و حساس‌ترین بازی این هفته بود. استقلال صدرنشین در این مسابقه به مصاف تیم محمد ربیعی می‌رود که در این فصل خیلی خوب نتیجه گرفته است. تیم نکونام طی ۹ بازی قبلی فقط یک شکست داشته که در همین اصفهان رخ داده اما این بار می‌خواهد با دست پر از نصف‌جهان برگردد. نکونام برای این مسابقه فقط محمدحسین مرادمند را در اختیار ندارد که به‌خاطر آسیب‌دیدگی چند هفته‌ای از میدان دور خواهد بود. جالب است که تاکتیک هر دو تیم استقلال و ذوب‌آهن در این فصل معمولا تجمع در دفاع و سپس انتقال سریع و گل زدن با ضدحمله بوده است. نه ربیعی و نه نکونام علاقه چندانی به فوتبال مالکانه ندارند و باید دید در این بازی کدام یک حاضر می‌شوند مالکیت توپ را برای خودشان بردارند. اگر استقلال در این بازی پیروز شود با بردن یکی دیگر از بازی‌های سختش گام بلندی برای قهرمانی نیم‌فصل برداشته اما اگر ذوب‌آهن بتواند صدرنشین را متوقف کند رقابت را در بالای جدول جذاب‌تر از همیشه خواهد کرد.

کد خبر 810143

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha