ماجرای کسر قراردادها در باشگاه استقلال همچنان ادامه دارد و این بار نوبت سه مربی این تیم بود تا برای کاهش ۱۰درصد از قراردادشان با مدیران این باشگاه به توافق برسند.

استقلال

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، شروع روند کاهش مبلغ قراردادها در استقلال با بروز مشکل برای ثبت قرارداد گوستاوو بلانکو، مهاجم آرژانتینی آبی‌ها کلید خورد؛ مهاجمی که قراردادش را با این تیم به امضا رسانده بود اما به واسطه پر شدن سقف قرارداد باشگاه استقلال قرارداد وی در سازمان لیگ ثبت نشد و او به جای حضور در ترکیب آبی‌ها فقط در تمرینات شرکت می‌کرد.

برای حل این چالش جواد نکونام، سرمربی استقلال با علی خطیر، مدیرعامل این باشگاه به توافق قابل‌توجهی دست یافتند. براساس این توافق، سرمربی و تعدادی از بازیکنان استقلال همچون روزبه چشمی، صالح حردانی، پیمان بابایی، ایمان سلیمی و جعفر سلمانی، اولین گروهی بودند که با حضور در محل باشگاه درصدی از قراردادشان را کسر کردند تا زمینه ثبت قرارداد بلانکو فراهم شود.

مهاجم آرژانتینی استقلال در سومین بازی‌ که به میدان رفت، توانست گل حساس و سه امتیازی را برای آبی‌ها به ثمر رساند تا به نوعی لطف هم‌تیمی‌هایش را به بهترین شکل ممکن پاسخ بدهد.

حالا از اردوگاه آبی‌پوشان خبر می‌رسد که در دور جدید کاهش قراردادها، مربیان استقلال پیش‌قدم شده‌اند و محمد نوازی، کیانوش رحمتی و حمیدرضا رجبی چند روز در ساختمان باشگاه استقلال حاضر شدند و برای کاهش ۱۰ درصد از قراردهایشان به توافق رسیدند. به نظر می‌رسد با این اتفاق و همکاری چند بازیکن دیگر، زمینه برای ثبت قرارداد و صدور کارت بازی یوسو سِسما، مربی‌ بدنساز آبی‌ها فراهم شود.

همچنین در ادامه این رویه، آرش رضاوند و حردانی کمتر از ۲ هفته پیش ۱۰درصد به باشگاه استقلال تخفیف دادند تا زمینه برای ثبت قرارداد مهدی هاشمی‌نسب نیز فراهم شود.

کد خبر 809891

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • Hamid IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    0 0
    چرا الان کم کردن !؟ اسم این تخلف نیست !؟ اونوقت برای اینکه قرارداد گولسیانی رو نتونستن درست ترجمه کنن یه امتیاز از پرسپولیس کم کردن !!! قانون سقف قرارداد از اول فصل باید درست اجرا میشد نه وسط نیم فصل اول و اونوقت به یه تیم سوگلی چن بار فرصت فرار از قانون بدید و هیچکی هم گردن نگیره !!! تکلیف بازیکنانی که با سقف بالا قرارداد بستن و نتونستن ثبت کنن و قرضی رفتن تیمی دیگه چی میشه !؟ چه فرقی است بین بازیکن غیرقانونی و عبور از سقف قرارداد !؟ هاشمی نسب مورینیو که نیست ولی وقتی میگن مدرک afcنداره چطوری قراره رو نیمکت باشه !؟ حداقل مدرک معتبر نشون بدن !!! تیم هایی که اول فصل تخلف کردن و بازیکن غیرقانونی گرفتن و تیم شون و بستن مگر الان مشکلی دارن بزار امتیاز کم بشه تو فکر نیستن !!! ولی اینجا سر پرسپولیس کلاه رفت که سقف قرارداد و رعایت کرده !!! سپاهان چندین بازیکن داره که نتوستن قراردادشون ثبت کنن و چن بازیکن هم بعدا ثبت شد اینا تخلف بوده و اگه قانونه اصلا نباید بازی کنن همینطور تیم سوگلی استقلال خواهشا ** یتیم و گریه میاموزید **
    • IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
      1 0
      تیم و بازیکنان با مرام یعنی این یاد بگیرید
    • سیاوش IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
      0 0
      باید ده امتیاز کم میکردن نه یک امتیاز...