وحید نفر، بازیگر و کارگردان تئاتر قرار است به زودی نمایش «دور» را در تالار قشقایی روی صحنه بیاورد، نمایشی که اتفاقاتش در یک نقطه مرزی در ایران می گذرد.

وحید نفر

به گزارش همشهری آنلاین وحید نفر، چهره شناخته شده در تئاتر است که علاوه بر بازیگری و صداپیشگی؛ در کارنامه کاری اش کارگردانی نمایش های زیادی دیده می شود. وحید نفر قرار است به زودی نمایش «دور» را به تالار قشقایی تئاتر شهر بیاورد. نمایشی که درباره اش به همشهری می گوید:این نمایش سال ۹۳ بر اساس طرحی از دوستان شکل گرفت و تمریناتش را آن زمان شروع شد، بارها سر تمرین هایی که داشتیم کار را هم اصلاح می کردیم. این نمایش در همان سال به شکل محدود اجراهایی داشت و همین اجراها با آزمون و خطا همراه بود اما نتوانستیم «دور» را به شکل گسترده اجرا کنیم.
کارگردان نمایش «تصور مصور مظفری» ادامه می دهد:از همان سال به همراه گروه دنبال فرصتی بودیم که نمایش اجرا شود. بعد از چند سال ، شیوع کرونا باعث شد که این نمایش به صحنه نرسد و حالا بعد از این همه سال شرایط اجرا مهیا شده است. قرار است از هفتم آذر نمایش در قشقایی تئاترشهر اجرا برود.
وحید نفر تجربه زیادی در دوبلهٔ فیلم و انیمیشن نیز دارد که از آثار دوبله او می‌توان به انیمیشن‌های کارخانهٔ هیولاها، سیاره گنج، هتل ترانسیلوانیا۲، روح و… اشاره کرد. وی درباره گروه بازیگران نمایش توضیح می دهد:گروه بازیگری را از همان ابتدا حفظ کردیم اما به جای بهروز پناهنده که نتوانست همراه ما باشد، سهیل ساعی بازی می کند.
کارگردان نمایش «کاتالپسی» در ادامه به داستان «دور» اشاره می کند و این که نمایش رئال است و ماجرای آن در ۶/۶/۶۶ در یک نقطه مرزی از ایران اتفاق می افتد. وی ادامه می دهد:این نمایش راوی ندارد اما در بخش های کوتاه به سبک خاص در اجرا و به صورت ذهنی تماشاگر را دعوت می کنیم تا به آن تاریخ بازگردد.نمایشی رئال است که فلاش بکی به خاطرات یک فرد دارد.
علی باروتی، محسن زرآبادی‌پور، سهیل ساعی، محمد شکری و محمدهادی عطایی از بازیگران این نمایش هستند که هر روز ساعت ۱۸:۳۰ اجرا می شود.

کد خبر 809857
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha