رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران از آغاز نظرسنجی عمومی برای اجرای طرح «من شهردارم ۲» خبر داد و گفت که این کار از ۱۱ آذرماه عملیاتی می شود.

عبدالمطهر محمدخانی

به گزارش همشهری آنلاین؛ مدیریت شهری در راستای جلب مشارکت مردم یا به عبارت دیگر مردمی سازی امور شهر، طرح «من شهردارم» را کلید زد. در فاز اول (من شهردارم ۱) بیش از ۳۰۰ هزار نفر شرکت کردند و بیش از ۲ هزار پروژه توسط شهروندان در محلات اولویت بندی شد. امسال طرح من شهردارم ۲ در دستور کار قرار گرفته و براساس گفته های عبدالمطهر محمدخانی بالغ بر حدود ۶ هزار پروژه پیشنهاد شده و در حال امکان‌سنجی است تا ببینیم چه تعداد از این پروژه‌ها می‌توانند در مرحله نظرسنجی نهایی قرار بگیرند.

او با بیان این که می توان با زیرساخت‌های خوبی که ایجاد شده فاز نظرسنجی طرح «من شهردارم ۲» را به خوبی پیش برد، تاکید کرد که پیش‌بینی ما این است که بیش از یک میلیون شهروند در نظرسنجی این طرح شرکت کنند.

به گفته محمدخانی افزایش بودجه برای پروژه‌های برآمده از طرح «من شهردارم ۲» نسبت به سال گذشته در نظر گرفته شده است و امیدواریم با تسریع در اجرای طرح‌های پیشنهادی مردم در سطح شهر، رویکرد مشارکت‌پذیری و توسعه شهر با نظر مردم، به صورت ملموس قابل مشاهده باشد.

کد خبر 809751
منبع: خبرگزاری شهر

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha