سخنگوی فراجا گفت: اکنون مهمترین بستر تربیتی یعنی خانواده مغفول مانده است.

سردار سعید منتظرالمهدی

به گزارش همشهری آنلاین، سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی فراجا امروز در بازدید از نمایشگاه «یاریگران زندگی» اظهار کرد: اکنون مهم‌ترین بستر تربیتی یعنی خانواده مغفول مانده است زیرا شاهد والدین شاغل و فرزندان رها شده هستیم.

سردار منتظرالمهدی یادآور شد: این مسئله فرزندان ما را در برابر آسیب‌های متعدد و متنوعی قرار می‌دهد که بازگشت از آن بسیار سخت است.

وی عامل اصلی این مسئله را فقر آموزشی عنوان کرد و ادامه داد: تنها راه حل جلوگیری از آسیب اعتیاد، پیشگیری است که در بستر آموزش و پرورش امکان‌پذیر است.

سخنگوی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: تعامل و ارتباط مناسبی در سطوح بالای انتظامی در حوزه مبارزه با مواد مخدر با افغانستان به عنوان بزرگترین تولیدکننده مواد مخدر وجود دارد و در سایه جلسات متمادی مرزبانان و پلیس اینترپل با همتایان افغانستانی، تعامل خوبی برای مقابله با قاچاق مواد مخدر انجام شده است.

سردار منتظرالمهدی اضافه کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا به جز ماموریت اصلی خود در مقابله با سوداگران از مرکز تا مرزها، در حوزه پیشگیری نیز وارد شده است و با حضور در مراجع و مراکز آموزش از طریق آموزش چهره به چهره وظیفه خود را انجام می‌دهد.

معاون اجتماعی فرماندهی‌کل انتظامی به افزایش شمار شهدای مرزبانی و پلیس انتظامی در مقابله با قاچاق مواد مخدر اشاره کرد و گفت: شاهد افزایش حمله بی‌محابای قاچاقچیان به نیروهای انتظامی هستیم.

کد خبر 809545
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پليس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha