مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶
۰ نفر

سارقی که بیش از ۱۱ بار به جرم سرقت دستگیر و زندانی شده است، می‌گوید مدتی قبل که دیگر از ارتکاب سرقت‌ خسته و پشیمان شده بود خودش را به آتش کشید تا به زندگی‌اش پایان بدهد اما زنده ماند.

سرقت

همشهری آنلاین؛ سرنخ: محمد ۲۳ سال بیشتر ندارد اما با وجود این سن کم سوابق زیادی در پرونده اش ثبت شده است. گفت و گو با این سارق سابقه دار را در ادامه می خوانید.

به چه جرمی دستگیر شده ای؟

موبایل قاپی اما من دیگر نمی توانستم گوشی بقاپم. این اواخر فقط موتور سوار بودم. چون جنون سرعت دارم و موتور سوار حرفه ای هستم. به طوریکه در مسابقات سرعت همیشه برنده بودم و فقط در این زمینه تخصص دارم، راستش با این دست ها دیگر نمی توانم گوشی های مردم را از دستشان بقاپم.

چرا نمی توانستی گوشی بقاپی؟

جوان سارق دستانش را که آثار سوختگی روی آن دیده می شود را نشان می دهد و می گوید: دستانم را ببینید؛ سوخته اند. من دیگر با این دست ها نمی توانم گوشی بقاپم. می دانید چرا؟ چون خودم را آتش زدم.

چرا خودت را آتش زدی؟

چون دیگر از این زندگی خسته شده بودم. از سرقت و زندانی شدن. یک حس عذاب وجدان داشتم. دیگر نمی خواستم با این دست ها موبایل مردم را سرقت کنم. چون هر بار که از زندان آزاد می شدم توبه می کردم که دیگر سمت خلاف نروم اما هر بار توبه ام را می شکستم. از اینکه اراده قوی نداشتم، خسته شده بودم. از خودم بدم می آمد و به همین دلیل بود که بنزین تهیه کردم و در خیابان خودم را آتش زدم اما مردم به دادم رسیدند و زنده ماندم.

اما باز به سمت خلاف رفتی؟

می خواستم هزینه درمانم را تامین کنم.

پرونده ات نشان می دهد که سوابق زیادی داری؟

من از نوجوانی سرقت کرده ام. از حدود ۱۳، ۱۴ سالگی. اما اینبار می خواهم توبه واقعی کنم. به خاطر بچه هایم. من ۴ فرزند دارم؛ دو قلوی دختر و دوقلوی پسر. به خاطر آنها می خواهم به زندگی برگردم و راه درستی را انتخاب کنم. امیدوارم اینبار بتوانم.

کد خبر 809022

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha