مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: آمار حوادث سال گذشته به دلیل گاز مونوکسیدکربن در تهران کاهشی بوده است.

قدرت الله محمدی

به گزارش همشهری آنلاین، قدرت‌اله محمدی در پویش سراسری پیشگیری از مخاطرات گاز مونوکسیدکربن که امروز-یکشنبه ۲۸ آبان- در ایستگاه ۶۵آتش‌نشانی شهید حامد هوایی واقع در منطقه ۱۷ شهرداری تهران برگزار شد، گفت: ششمین سال پویش سراسری پیشگیری از مخاطرات گاز مونوکسیدکربن امسال در مناطق ۲۲گانه شهر تهران در حال برگزاری است. با گسترش شهر نشینی و گازکشی در شهرها، خطر مونوکسیدکربن هم وجود دارد.

او افزود: هفته گذشته در یک اتفاق تلخ در دلفان، استان لرستان رخ داد و پنج نفر جان خود را از دست دادند.آمار حوادث سال گذشته به وسیله گاز مونوکسیدکربن در تهران کاهشی بوده است.

محمدی با اشاره به اینکه، سال گذشته ۹۰۰ نفر به دلیل مسمومیت مونوکسیدکربن جان خود را از دست داده اند، گفت: باید همه دستگاه‌ها، رسانه‌ها و فضای مجازی را پای کار بیاوریم تا آمار مصدومان مونوکسیدکربن کربن کاهش پیدا کند. آمار مسمومیت گاز مونوکسیدکربن کربن در حاشیه شهر تهران، بافت فرسوده و خانه‌های کارگری بیشتر است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی با اشاره به اینکه سال گذشته از تمام کشور در مورد گاز مونوکسیدکربن کربن تماس داشتیم، ادامه داد: آموزش‌ شهروندی تاثیر بسزایی در کاهش مصدومیت ناشی از گاز مونوکسیدکربن کربن در شهر خواهد یافت.

کد خبر 808635
منبع: خبرگزاری شهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha