عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به انتشار گسترده خبر قطع درختان در مجموعه سعد آباد، گفت: قرار شده مدیرعامل سازمان بوستان ها موضوع را پیگیری کند و در صورت عمل خلاف مصوبه کمیسیون ماده هفت، شهرداری از مجموعه شکایت کند.

زیبایی پاییز در کاخ سعدآباد

به گزارش همشهری آنلاین، ناصر امانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه در یکصد و نود و سومین جلسه شورا با اشاره به موضوع حفظ فضای سبز در شهر، گفت: براساس قانون، متقاضیان قطع، جابجایی و سربرداری درختان باید درخواست خود را با شهرداری ناحیه ارائه و فرم را تکمیل کنند.

او افزود: هرگونه قطع درختان توسط افراد و ذی نفعان و حتی خود شهرداری در معابر و اماکن عمومی و خصوصی با مصوبه کمیسیون ماده هفت امکان پذیر است.

بیشتر بخوانید: پشت پرده قطع درختان کاخ سعدآباد | مسئولان سعدآباد: تنها 3 درخت قطع شده است | دلیل قطع درختان چه بود؟

واکنش رئیس شورای شهر درباره گران شدن کرایه تاکسی و قطع درختان در تهران

امانی با اشاره به انتشار گسترده خبر قطع درختان در مجموعه سعد آباد، تصریح کرد: بنده موضوع را از شهردار ناحیه پیگیری کردم و گفتند پس از سه روز اجازه ورود داده شده و بر اساس بررسی‌ها سه درخت با ادعای خشک شدن قطع شده و هشت مورد را خودشان قطع کرده‌اند.

او ادامه داد: در شورا در مورد قطع درخت در مجموعه‌های مختلف تذکر دادیم که از شهرداری مجوز نگرفته بودند. شهرداری باید در این خصوص شکایت کند و برخورد لازم صورت بگیرد.

رئیس شورای شهر تهران نیز گفت: قرار شده مدیرعامل سازمان بوستان ها موضوع را پیگیری کند و در صورت عمل خلاف مصوبه کمیسیون ماده هفت، شهرداری از مجموعه شکایت خواهد کرد. حتما موضوع دنبال می‌شود و جرائم بالا در نظر گرفته خواهد شد.

کد خبر 808566
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha