مشاور رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) گفت:نتانیاهو نمی تواند حتی یک نظامی اسیر اسرائیلی را از طریق عملیات زمینی آزاد کند، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در موضوع مبادله اسیران مانع تراشی می کند.

حماس

به گزارش همشهری آنلاین،«طاهر النونو» در گفت وگو با شبکه الجزیره افزود: بنیامین نتانیاهو وقت کشی می کند و نمی خواهد این مبادله انجام شود.

وی اضافه کرد: نخست وزیر رژیم صهیونیستی، صهیونیست ها را فریب می دهد.

النونو گفت: نتانیاهو نمی تواند حتی یک نظامی اسیر اسرائیلی را از طریق عملیات زمینی آزاد کند.

وی تصریح کرد: تهدیدات اشغالگران، رهبران حماس را نمی ترساند و این تهدیدات نشانه شکست دشمن است.

مشاور رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: اشغالگران اهداف بزرگی را در حمله به غزه اعلام کرده اند که توانایی دستیابی به آن را ندارند.

النونو اضافه کرد: حماس به مسیر خود ادامه می دهد و مقاومت ادامه و اشغالگری به پایان می رسد و نابودی حماس یک توهم غیرقابل تحقق است.

نتانیاهو روز شنبه در کنفرانس خبری خود تاکید کرد که رژیم صهیونیستی از هیچ تلاشی برای ترور رهبران و اعضای حماس در داخل و خارج از فلسطین فروگذار نخواهد کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با تهدید حماس گفت: همه اعضای حماس صرف نظر از آن که کجا هستند، باید بمیرند.

«یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز ادعا کرد: حماس تنها زبان زور می‌فهمد، توصیه کردم که برای تحقق هدف مان که نابودی حماس و بازگشت گروگان‌هاست، اقدام شود.

بر اثر تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه، ۱۲ هزار و ۳۰۰ نفر به شهادت رسیده‌اند که در بین آنها پنج هزار کودک و ۳۳۰۰ زن وجود دارد.

کد خبر 808561
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha