مجموع نظرات: ۱
شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۰
۰ نفر

۲ پسر جوان که به خاطر ۱۰ دلار دوست ۱۷ ساله خود را در تگزاس کشتند، دستگیر شدند.

قاتل 10 دلاری

همشهری آنلاین؛سرنخ: به نقل از ای بی سی نیوز، مدتی بود که بابی توار ۲۱ ساله و مانوئل اسکالانته ۱۸ ساله با یکی از دوستان خود به نام جک رانگل ۱۷ ساله دچار مشکل مالی شده بودند. آنها 10 دلار از جک می‌خواستند اما او پولشان را نمی‌داد. یک روز که آنها در حال مصرف مواد مخدر بودند ماجرای طلب ۱۰ دلاری‌شان را پیش کشیدند. سپس برای اینکه طلب‌شان را از جک بگیرند، او را سوار وانتی کردند و به بیرون شهر سن‌آنتونیو رفتند.

وقتی به محلی خلوت رسیدند، جک به آنها گفت که در حال حاضر پولی ندارد که بدهی خود را پرداخت کند، این حرف باعث عصبانیت دوستانش شد و آنها شروع به ضرب و شتم جک کردند. اما ماجرا به این جا ختم نشد. جک که خود را در معرض خطر دیده بود به آنها گفت که به شهر برگردیم تا پولتان را پس بدهم.

بنابراین آنها جک را به خانه‌اش بازگرداندند، اما او که پولی نداشت دنبال فرصت مناسب بود تا از آنجا فرار کند، اما در حین فرار، دوستانش او را گیر انداختند این بار چنان او را به باد مشت و لگد گرفتند که وی بیهوش شد. 2پسر جوان بار دیگرجک را سوار وانت کرده و او را به بیرون شهر بردند و در آن هوای سرد رهایش کردند تا همان جا بمیرد.

بیشتر بخوانید:

فردای آن روز جسد جک کشف شد و پلیس در جریان قرار گرفت و تحقیقات آغاز شد. پزشکی قانونی اعلام کرد که مرگ جک بر اثر ضربه‌های شدید به سرش بوده است.

در تحقیقات پلیسی از افرادی که آخرین بار جک را دیده بودند، قاتلان یعنی بابی و مانوئل شناسایی شدند و تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند. این تعقیب و گریز ادامه داشت تا چهارشنبه شب گذشته که بابی و مانوئل توسط پلیس تگزاس دستگیر شدند.

پلیس در بررسی موبایل این دو، پیامک‌هایی یافت که در مورد جنایت بینشان رد و بدل شده بود و آنها برای هم نوشته بودند که باید داستانی یکسان برای پلیس تعریف کنند که جنایت به گردنشان نیفتد.

به گفته پلیس تگزاس تحقیقات در این باره این پرونده همچنان ادامه دارد.

کد خبر 808062
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    0 0
    چه جالب. اینجا حداقل قتل بخاطر بیست دلار یعنی یه میلیون رو در حوادث خونده بودم ولی آمریکا با پونصد هزار رکورد زد