به ‌دنبال تیراندازی‌های متعدد در مراسم عزا و شادی شهرستان ایذه و اعلام نارضایتی مردم از این شرایط ، موضوع در دستور کار این دادسرا قرار گرفت.

تیر اندازی در مراسم

به گزارش همشهری آنلاین، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ایذه گفت: برخورد با عوامل تیراندازی در مراسم و دارندگان سلاح غیرمجاز به دنبال اعلام نارضایتی مردم در این شهرستان افزایش یافته است.

باقر آرامش روز دوشنبه در این باره بیان کرد: به ‌دنبال تیراندازی‌های متعدد در مراسم عزا و شادی این شهرستان و اعلام نارضایتی مردم از این شرایط ، موضوع در دستور کار این دادسرا قرار گرفت.

وی با بیان اینکه آرامش و امنیت مردم خط قرمز دستگاه قضا است ادامه داد: هرگونه تیراندازی در مراسم جرم محسوب می‌شود و با افراد دخیل در این جرم به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم، قاطعانه و در چارچوب قانون برخورد خواهد شد.

آرامش گفت: در این راستا، با تشدید نظارت بر برگزاری مراسم در این شهرستان، در یک هفته اخیر یک نفر که در مراسم ازدواج اقدام به تیراندازی کرده بود، بازداشت و روانه زندان شد.

پیش از این رییس کل دادگستری خوزستان از تشکیل شعب ویژه‌ رسیدگی به جرایم مرتبط با استفاده از سلاح گرم در مراسم مختلف و درگیری‌ها خبر داد.

کد خبر 806967
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار خوزستان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha