رئیس شورای شهر تهران پیش از جلسه شورای شهر تهران درباره حاشیه‌های پیرامون ساخت هتل ولنجک بر روی گسل، چرایی نرسیدن مترو به نمایشگاه بین المللی تهران در سال‌های گذشته و خرید زباله سوز از چینی ها پاسخ داد.

چمران در جمع خبرنگاران

به گزارش همشهری آنلاین؛ مهدی چمران قبل از شروع یکصد و نود و یکمین جلسه پارلمان شهری در جمع خبرنگاران حاضر شد و پس از تشریح دستور جلسه به برخی از پرسش های اصحاب رسانه پاسخ داد. رئیس شورای شهر تهران با اشاره به سفر هیئت چینی به تهران، گفت که در سفر اخیر شهردار تهران به چین بازدیدی از دستگاه زباله سوز داشته و مذاکراتی هم انجام شده اما با سفر هیئت چینی به ایران نهایی خواهد شد.

او با بیان اینکه طراحی مترو طراحی پارک کوچک محلی نیست و به زمان پیش از انقلاب بازمی‌گردد و مشاور فرانسوی ان را طراحی کرده و بعد از ۴۰ سال به نتیجه رسیده است، گفت: «به دلایل خاصی در محدوده نمایشگاه، ایستگاه مترو راه اندازی نشده است. ما موافق راه اندازی مترو هستیم اما یک شبه حاصل نمی شود. چرا که مترو داخل شهر سالهای سال است که طراحی شده و ما تنها برنامه را ادامه داده‌ایم.»

چمران در خصوص ساماندهی معابر هم عنوان کرد که ایمن سازی معابر در دستور کار است و مناسب سازی آن باید قوت و قدرت پیگیری شود.

ساخت هتل ۴۳ طبقه ولنجک روی گسل هم سئوال دیگری بود که رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به آن گفت: «ساخت این هتل در خارج از محدوده و روی گسل اشتباه است که معاونت شهرسازی در پاسخ به این اقدام جوابیه کاملی منتشر کرده است.»

کد خبر 806527
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    0 0
    کرج مترو ندارد