آرمان رمضانی در فصل جاری با جواد نکونام اوج گرفته است و نشان داده که می تواند به بازیکنی کلیدی در تیم تبدیل شود.

نکونام

به گزارش همشهری آنلاین ، آرمان رمضانی یکی از بازیکنانی بود که در تابستان و بعد از آمدن جواد نکونام تا آستانه جدایی پیش رفت.

قرار بود که رمضانی راهی تراکتور شود و توافقاتی هم با این باشگاه تبریزی انجام داد اما استقلال در جذب بازیکنان مورد نیاز نکونام در خط حمله ناکام ماند و این باعث شد تا رمضانی به اجبار در تیم بماند.

بازیکنی که با نکونام اوج گرفت و به مهره ای کلیدی تبدیل شد + عکس

رمضانی در ابتدا جزو نفرات اصلی ترکیب استقلال نبود و کاملا مشخص بود که نکونام روی این بازیکن حسابی کمی کرده است اما عملکرد ضعیفی بازیکنانی مثل پیمان بابایی و ارسلان مطهری باعث شد تا فرصت به رمضانی برسد و این بازیکن نشان داده است که کاملا هماهنگ با تاکتیک نکونام است.

سرمربی جدید آبی پوشان پایتخت علاقه زیادی به بازی مستقیم و ارسال های بلند برای گلزنی دارد و این باعث شده تا رمضانی به بازیکنی کلیدی در ترکیب تیم تبدیل شد.

در سه بازی اخیر استقلال رمضانی همواره جزو دو بازیکن برتر میدان بوده است به طوریکه دو گل به ثمر رسانده و یک پاس گل هم داده است که این بهترین عملکرد در بین همه بازیکنان بوده است

رمضانی با نکونام در استقلال به روزهای اوج خود برگشته است و به نظر می رسد که به این راحتی حتی باوجود آوردن مهاجم آرژانتینی ترکیب اصلی را از دست ندهد.

او در دوران فرهاد مجیدی هم بازیکنی تاثیر گذار بود و گل های حساسی برای تیمش به ثمر رساند البته فصل قبل نتوانست عملکرد خوبی با ساپینتو از خود نشان دهد.

کد خبر 805969

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بهنام IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    0 0
    بازیکن خوش اخلاق، بدون حاشیه، با وجود و با معرفت. من عاشق این بازیکنم واقعا یه استقلالی با تعصب.. امیدوارم به حقش تو فوتبال برسه...