رییس فراکسیون ایثارگران مجلس در واکنش به حواشی پیش آمده درباره سخنان یک کارشناس زن در برنامه تلویزیونی اظهار داشت: ایران متعلق به همه مردم کشورمان است و این مطلبی که از سوی آن خانم در برنامه‌ای تلویزیونی مطرح شد، به طور یقین درست نبود.

اميرآبادي

به گزارش همشهری آنلاین، احمد امیرآبادی فراهانی با اشاره به اینکه ایران و انقلاب متعلق به همه مردم است، گفت: حزب‌اللهی‌ها همیشه از مردم و کشور دفاع کردند و درست نیست که آنان را تخریب کنیم.

ویبا بیان اینکه همه ایرانیان در سربلندی کشورمان نقش داشته و در ادامه راه هم می‌توانند نقش داشته باشند، گفت: از سوی دیگر دشمنان نظام در طول سال‌های گذشته دشمنی‌هایی با ما کردند که همه مردم ایران آسیب آن را دیدند.

واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به ادعای کارشناس صداوسیما دربارۀ صاحبان واقعی کشور

ببینید | واکنش محمود کریمی به حواشی یک مصاحبه خبرساز

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با وجود این، متأسفانه عده‌ای تصور اشتباه می‌کنند همه مناصب و مسئولیت‌های کشور باید به حزب‌اللهی‌ها داده شود و دیگران نقشی در ساختن کشور نداشته باشند و نتوانند منصب و پستی بگیرند که این به هیچ وجه درست نیست.

امیرآبادی فراهانی با اشاره به اینکه ایران و انقلاب متعلق به همه مردم است و ما نباید تخصیص بزنیم و این تخصیص زدن درست نیست، گفت: از سوی دیگر اظهارات این خانم باعث شد که حزب‌اللهی‌ها هم مظلوم واقع شوند.

وی تاکید کرد: حزب اللهی‌ها همواره و در همه خطرات پیش آمده برای کشور و نظام در صف مقدم دفاع از حقوق ملت و کشورشان بودند و درست نیست که آنان را تخریب کنیم. حرف درست آن است که می‌توانیم بگوییم حزب‌اللهی‌ها همیشه و در روزهای سخت همراه کشور و انقلاب، آماده بودند که جان خود را برای مردم و انقلاب اسلامی نثار کنند.

کد خبر 805677
منبع: مهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مجلس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 8
  • IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
    7 1
    یاد نوش دارو و سهراب افتادم . نباید صدا و سیما در انحصار طیف خاصی قرار بگیره . ایران و صدا و سیما باید متعلق به همه ملت با هر سلیقه ای باشد
  • ایرانی IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
    7 1
    اینکه در هر گروهی آدمهای افراطی و متعصب وجود دارد شکی نیست اما صدا و سیما چجوری به این آدمها اجازه اظهار نظر تفرقه افکنانه و قابل سوء استفاده توسط بیگانگان ووو میدهد جای تعجب است
  • IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
    1 0
    حتما منظورش این بوده کهایران متعلق بتمام ایرانیها یی است کهقلبشان برای وطن میتپد با هردین ومرام ومسلکی .وانها که خیانت میکنند واهداف دشمن رادنبال میکنند اگر شناسنامه ای انی داشته ولو روحانی وحتی سید هم باشند مثل خاتمی وروحانی واصلاح طلبان خاعن نباید مورد مهر وگذشت .ومسعولیت قرار بگیرند
  • DE ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
    0 1
    کاش آرزو و دعا میکردی و می گفتی ،پروردگارا توی فرمانروای زمین و آسمان، خداوند مهربان من و ما ایرانیان را در گروه حزب‌الله یان قرار بده و ما را حزب‌اللهی از دنیا ببر.در لبنان افرادی هستند که مسلمانان نیستند، ولی دوستار و حامیان حزب‌الله هستند.
  • مهدی IR ۰۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
    1 1
    ایران سرزمین آقا صاحب زمان است و حزب الله یاریگر آقا . طبیعتاً هیچ نیرویی نباید و نه می تواند در برابر اراده آقا مقاومت کند .
  • علی IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
    0 0
    انقلاب را حزب الهی ها کردند نه مردم ایران . بروید فیلم‌ها و کسانی که انقلاب کردند را ببینید . هشت سال دفاع از مملکت را حزب الهی ها کردند و دفاع از حرم را حزب الهی ها کردند و سودش را هرهری مذهب ها بردند . واقعیت است ولی باید انکارش کرد چون خیلی دستهای فساد و حرامخوار رو می‌شود .