مقتدا صدر، صهیونیست ها را منفورترین ملت ها خطاب کرد و به آنها گفت: «اگر هیتلر شما را از آلمان اخراج کرد و عده ای از شما را سوزاند، فقط به خاطر کارهای پَست شما بود و امروز نیز همانند قبل در آتش مقاومت در حال سوختن هستید و بحق که نتنیاهو فرعون زمانه است.»

مقتدی صدر

به گزارش همشهری آنلاین، مقتدا صدر با انتشار بیانیه ای در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) افزود: یکی از بهترین داستان هایی که در قرآن کریم ذکر شده، قوم «بنی اسرائیل» است که خدای متعال، دریا را برای آنها شکافت و آنها را از غرق شدن نجات داد.

رهبر جریان صدر عراق با اشاره به آیه ۱۰۴ سوره اسراء اضافه کرد: آیات شریفه به ذکر حوادث بعد از آن ادامه می دهند و خداوند متعال پس از غرق شدن فرعون می فرماید که بعد از آن بنی اسرائیل را فرمان دادیم که در آن زمین ساکن شوید تا از آن پس که وعده آخرت فرا رسد همه شما را باز جمعا مبعوث گردانیم و هر کس را به کیفر و پاداش عمل خود برسانیم.

وی با تشریح اینکه «در این اینجا منظور از زمین، سرزمین مقدس فلسطین است»، خطاب به صهیونیست ها نوشت: وعده خدا نافذ بود، پس هر چقدر هم که بخواهید طفره بروید، هیچ بازگشتی به قضا و قدر خدا نیست.

رهبر جریان صدر عراق با بیان اینکه خداوند در قرآن کریم وعده داده است که گروهی از مردان قدرتمند را خواهد آورد که چیزی از شما باقی نمی گذارند و مهم نیست که این زمان طولانی یا کوتاه باشد، افزود: وعده خدا تحقق خواهد یافت.

مقتدا صدر، صهیونیست ها را منفورترین ملت ها خطاب کرد و به آنها گفت: «اگر هیتلر شما را از آلمان اخراج کرد و عده ای از شما را سوزاند، فقط به خاطر کارهای پَست شما بود و امروز نیز همانند قبل در آتش مقاومت در حال سوختن هستید و بحق که نتنیاهو فرعون زمانه است.»

کد خبر 805442
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 12
  • IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    3 2
    1 - هیچ راهی جز نابودی اسرائیل برای حل مشکل فلسطین وجود ندارد. 2 - هیچ راهی جز نابودی اسرائیل برای حل مشکل غزه وجود ندارد. 3 - هیچ راهی جز نابودی اسرائیل برای حل مشکل لنبان وجود ندارد. 4 - هیچ راهی جز نابودی اسرائیل برای حل مشکل سوریه وجود ندارد. 5 - هیچ راهی جز نابودی اسرائیل برای حل مشکل منطقه خاورمیانه وجود ندارد. 6 - هیچ راهی جز نابودی اسرائیل برای حل مشکل جهان وجود ندارد.
  • IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    2 1
    اسرائیل به همراه آمریکا بیش از 48 هزار تن مواد منفجره بر سر مردم غزه ریخت اشغالگران از آغاز جنگ غزه تاکنون بیش از 48 هزار تن مواد منفجره بر سر مردم نوار غزه انداخته‌اند. اشغالگران از آغاز جنگ غزه تاکنون بیش از 28 هزار تن مواد منفجره روی مردم نوار غزه انداخته‌اند که این معادل روزانه بیش از هزار تن مواد منفجره است.
  • IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    2 1
    باید نظامیان و مقامات رژیم جعلی اسرائیل را در دریا غرق کنیم
  • IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    2 2
    عراق و باکو و ترکیه و قزاقستان به هواپیما های اسرائیل سوخت می رساند؟
  • ایران سربلند IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    3 2
    #اسرائیل حرامزاده.
  • IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    1 1
    اسرائیل به همراه آمریکا بیش از 48 هزار تن مواد منفجره بر سر مردم غزه ریخت اشغالگران از آغاز جنگ غزه تاکنون بیش از 48 هزار تن مواد منفجره بر سر مردم نوار غزه انداخته‌اند. اشغالگران از آغاز جنگ غزه تاکنون بیش از 48 هزار تن مواد منفجره روی مردم نوار غزه انداخته‌اند که این معادل روزانه بیش از هزار تن مواد منفجره است.
  • IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    1 1
    این از واقعیت ها هست
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
    1 1
    درود خدا بر سید مقاومت مقتدا صدر. الحق که پسر شایسته ای برای پدرت هستی