همشهری آنلاین‌: دیه گو آرماندو مارادونا ملی پوش سابق آرژانتینی اعلام کرد:زمان استفاده از هوگو سانچس در مقام سرمربی تیم ملی مکزیک فرا رسیده است.

به گزارش رویترز،مارادونا که 20 سال پس از برگزاری جام جهانی مکزیک از این کشور دیدار می‌کرد گفت:به نظر من سانچس کاندیدای شماره یک تصدی این مقام است.

این سخنان از سوی مارادونا روز جمعه 10 نوامبر(19 آبان) در حالی عنوان شدند که چند روزی بیش به انتخاب سرمربی تیم ملی مکزیک از طرف فدراسیون فوتبال این کشور باقی نمانده است.

مربی جدید تیم ملی مکزیک قرار است جایگزین ریکاردو لا ولپه مربی کنونی تیم ملی مکزیک شود. از دیگر کاندیدا‌های تصدی این سمت آرژانتینی دیگر به نام امریکو گایگو است که البته به نظر نمی‌رسد با توجه به حمایت مارادونا، از هوگو سانچس از شانس چندانی برای تصدیگری مربیگری مکزیک برخوردار باشد.

گفتنی است هوگو سانچس در دهه 1980 موفق شد به همراه امیلیو بوتراگنیو  5 مقام قهرمانی لالیگای اسپانیا را با تیم رئال مادرید از آن خود کند.او در طول حضور خود در رئال‌مادرید به مدت چندین سال عنوان برترین گلزن لیگ اسپانیا را نیز از آن خود کرد.سانچس هم اکنون مربیگری تیم مکزیکی نکساکا را به عهده دارد.

کد خبر 8007

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز