مسابقات فوتبال محلی منطقه ۱۰ همزمان با فرا رسیدن روز ملی نوجوان با عنوان «یک روز خاص» توسط فرهنگسرای عطار نیشابوری برگزار می‌شود.

فوتبال نوجوانان

به گزارش همشهری‌آنلاین، مدیر فرهنگی هنری منطقه۱۰ و رییس فرهنگسرای عطار نیشابوری درباره ویژه برنامه فرهنگی و ورزشی «یک روز خاص»می‌گوید:«همزمان با هفته ملی نوجوان و با هدف تبیین، تعریف و تقویت هویت ملی نوجوانان و ایجاد شور و نشاط اجتماعی، فرهنگسرای عطار نیشابوری مسابقات فوتبال محلی منطقه ۱۰ را با عنوان"یک روز خاص" برگزار می کند. ویژه برنامه "یــک روز خــاص" عنــوان جشــن هــایی اســت کــه بــه مناســبت روز ملــی نوجــوان در فرهنگســراهای شــهر تهــران برگــزار مــی شــود. ایــن برنامــه در راســتای تشــکیل باشــگاه نوجوانــان کنشــگر فرهنگــی آرمان در منطقه ۱۰ برگزار می شود.»

«خدیجه مهدی‌پور» با تاکید به نقش آفرینی نوجوانان در طراحی، روایت‌سازی و اجرای برنامه‌های فرهنگی می‌گوید: «نوجوانان ۱۲تا ۱۷ سال می توانند با تشکیل تیم‌های ۵ تا ۷ نفره و تک حذفی در این برنامه با هم به رقابت بپردازند. فرق این رقابت با دیگر رقابت های مشابه در برگزاری مسابقات، از اطلاع رسانی تا ثبت‌نام، تیم‌کشی و بازی و برپایی مراسم اختتامیه توسط خود نوجوانان است. پس از انجام مسابقات به ۳تیم برتر به ترتیب تیم اول، یک میلیون تومان، تیم دوم هشتصد هزار تومان و تیم سوم پانصد هزار تومان همراه با تقدیرنامه اهدا می‌شود. همچنین در کنار این مسابقات،  نوجوانان حاضر می توانند در دیگر برنامه‌های تدارک دیده مانند دالان نشاط و سرگرمی که شامل فوتبال‌دستی، ایرهاکی، دارت و پینگ‌پنگ است نیز شرکت کنند. در همین راستا با توجه به تعداد تیم‌ها و شرکت کننده‌ها، به آقای گل، بازیکن اخلاق و بهترین دروازبان نوجوان این رقابت‌ها هم هدایایی ویژه‌ای تعلق می‌گیرد.»
مهدی‌پور در پایان می‌افزاید : «نوجوان های منطقه می‌توانند برای ثبت نام تا روز سه‌شنبه ۲ آبان ۱۴۰۲ به مراکز فرهنگی هنری منطقه ۱۰ و فرهنگ‌سرای عطار نیشابوری به  نشانی میدان بریانک، خیابان شهید دعوتی، خیابان امیرقلی مراجعه کنند و با تکمیل فرم ثبت نام از مقررات و ضوابط این مسابقات مطلع شوند. تیم‌کشی و شروع رقابت ها پنج‌شنبه ۴ آبان در زمین چمن ورزشی اعتماد برگزار خواهد شد.»

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۵۵۱۳۵۵۶۱ تماس بگیرند.

کد خبر 800332

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دروازه طهرون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha