یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پایان بازی مقابل پیکان گلایه عجیبای از فدراسیون فوتبال داشت اما چرا او توقع عذرخواهی دارد؟

يحيي گل محمدي

به گزارش همشهری‌آنلاین، یحیی گل‌محمدی در این فصل واقعا بدشانسی آورده؛ چراکه ۲‌بازیکن بسیار مهمش را به‌دلیل پارگی رباط صلیبی از دست داده است. ابتدا یاسین سلمانی رباط پاره کرد؛ حادثه‌ای که بی‌ارتباط با کیفیت پایین چمن ورزشگاه آزادی نبود و نیز رفت‌وآمدهای سلمانی بین پرسپولیس و تیم ملی امید هم روی این بازیکن فشار آورد.

در ادامه هم مرتضی پورعلی‌گنجی در فینال تورنمنت چهارجانبه اردن برابر قطر رباط داد. یحیی از ابتدا هم با برگزاری این تورنمنت مخالفت کرده و از فدراسیون فوتبال خواسته بود برای کمک به تیم‌های باشگاهی، این اردو لغو شود. طبیعی بود که با خواسته گل‌محمدی موافقت نشد. در نتیجه تیم ملی به اردن رفت و مرتضی به‌شدت صدمه دید.

همه اینها یعنی سرمربی پرسپولیس حق دارد ناراحت باشد، اما باز هم گلایه او بعد از بازی با پیکان قابل هضم نیست؛ جایی که یحیی گفته: «شاید هنوز باور نداریم که این اتفاق برای پورعلی‌گنجی افتاده است و متأسفانه حتی یک عذرخواهی و دلجویی کوچک از فدراسیون ندیدیم. این بازیکن در تیم ملی کشورمان بازی کرد و این اتفاق افتاد، ولی ساده از کنار این قضیه گذشتند و حتی یک عذرخواهی کوچک هم نکردند.»

در ناکارآمد بودن فدراسیون که شکی نیست، اما بعید می‌دانیم جاهای دیگر دنیا هم فدراسیون‌ها بابت مصدومیت بازیکنان در مسابقات ملی از باشگاه‌ها عذر بخواهند. الان فدراسیون فوتبال برزیل بابت مصدومیت نیمار از باشگاه الهلال عذرخواهی کرده است؟

کد خبر 799414
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسینی IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    4 1
    چه لزومی دارد تیم ملی با تمام بازیکنان اصلی توی تورنمت با چنین سطح پایینی شرکت کند؟ فدراسیون با قوانین بی پایه و اساس تیم پرسپولیس و سایر تیم ها را در جام باشگاه های آسیا و بازی های لیگ ضعیف کرده و هر بازی دوستانه نیز چند مصدوم روی دست پرسپولیس می گذارد پس کوچکترین توقع از فدراسیون عذرخواهی هست.