به دنبال قتل مرموز جوان افغانستانی در شمال غرب تهران، برادر و پسرعموهای وی به عنوان مظنون در قتل بازداشت شده اند.

متهم

همشهری آنلاین؛ سرنخ: بامداد امروز به قاضی محمد مهدی براعه بازپرس جنایی تهران خبر رسید که مردی با ضربات چاقو به قتل رسیده است. مقتول اهل کشور افغانستان بود و ۳ نفر از بستگان نزدیک وی در حال جابه جایی جسد دستگیر شدند. آنها جسد خونین مقتول را لای ملحفه ای پیچیده و قصد جا به جایی آن را داشتند که یک رفتگر آنها را دیده و پلیس را خبر کرده بود.

برادر مقتول گفت: ما سالها قبل برای کار به ایران آمده بودیم و در خانه ای حوالی دره فرحزاد زندگی می کردیم. به جز من و برادرم، پسرعموهایم و همشهریان دیگرم نیز با ما زندگی می کردند.

 وی ادامه داد: شب حادثه همگی خواب بودیم که با شنیدن سر و صدا وحشت زده بیدار شدیم. ناگهان چشممان به یک مرد نقابدار افتاد که قصد سرقت گوشی برادرم را داشت. او گوشی را دزدید و با چاقو دو ضربه به برادرم زد. سپس خانه را ترک کرد و شنیدیم که قاتل ناشناس، موبایل همشهریان دیگرم که در همسایگی ما زندگی می کردند را هم به سرقت برده است.

 این مرد گفت: وقتی دیدیم برادرم خون آلود روی زمین افتاده، ‌فورا ملحفه ای دور وی پیچیدیم تا او را به بیمارستان منتقل کنیم اما در بین راه رفتگری ما را دید و پلیس را خبر کرد.

با توجه به اظهارات مرموز و متناقض برادر مقتول و پسرعموهایش، بازپرس جنایی تهران دستور بازداشت این ۳ نفر را صادر کرد و تحقیقات از آنها ادامه دارد تا اسرار این جنایت رازگشایی شود.

کد خبر 797136

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha