باهمکاری و مشترک بین دولت و شهرداری تهران، محل ساخت ورزشگاه جدید تهران به همین زودی‌ها در محدوده شهرآفتاب تعیین و مراحل ساخت آن وارد فاز اجرایی خواهد شد.

بازدید خبرنگاران از «شهر آفتاب»

به گزارش همشهری آنلاین؛ بزرگ‌ترین و جامع‌ترین مجموعه ورزشی کشور با مشارکت شهرداری تهران در اراضی اطراف شهر آفتاب ساخته می‌شود. روابط عمومی معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران اعلام کرد:در پی دستور رئیس‌جمهور برای ساخت یک مجموعه ورزشی بزرگ و مجهز در اطراف تهران، محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس‌جمهور در جلسه‌ای با حضور توکلی زاده، معاون امور اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران، نماینده آستان حضرت امام خمینی(ره)، رئیس سازمان ورزش و مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران به بررسی ظرفیت‌ها، امکانات و توانمندی‌ها برای تحقق این دستور پرداخت.

در این جلسه مقرر شد پس از انجام هماهنگی‌های لازم با مسئولان مربوطه و پس از انجام تشریفات قانونی، ظرف ۱۰ روز آینده جانمایی زمین مناسب برای این مجموعه به مساحت بیش از ۳۵۰ هکتار در اراضی اطراف شهر آفتاب انجام یا پیشنهاد بهتر ارائه شود.

بر اساس گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران، شهرداری تهران نیز مکلف شد تا مدل مشارکت در انجام این پروژه را ظرف مدت دو هفته پیشنهاد دهد.

کد خبر 793015

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 5
  • بخیاری ام IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
    0 3
    وقتی تهران غرق در ترافیک وهزاران معضل دیگراست نباید این ورزشگاه در نزدیک تهران ساخته شود بلکه باید به سمت شهرستانی با آب وهوای خوش ومحیطی جهت رونق گردشکری ساخته شود مثلاً در استان لرستان شهرازنا که بهترین موقعیت را در کل کشوررا دارد .