یکشنبه ۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۰
۰ نفر

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از رونمایی از نسل جدید تجهیزات و خودروهای جدید آتش‌نشانی همزمان با مراسم بزرگداشت روز آتش‌نشان خبرداد.

نردبان آتش نشانی

به گزارش همشهری آنلاین، قدرت‌اله محمدی در این‌باره گفت: به مناسبت هفتم مهرماه و بزرگداشت روز آتش‌نشان، از نسل جدید خودروها و تجهیزات آتش‌نشانی رونمایی شد.

وی درباره تعداد و نوع این خودروها و تجهیزات جدید نیز گفت: دو دستگاه فوماتیک، چهار دستگاه تانکر ۳۰ هزار لیتری، شش دستگاه کامیون حریق پنج تن، یک دستگاه بیل زنجیری ۴۰ تن و ۱۶ دستگاه فوتون به عنوان خودروهای عملیاتی و پشتیبانی وارد ناوگان خودرویی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران شده‌اند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اضافه کرد: همچنین ۱۵۰ دستگاه خودروی سمند نیز برای حضور مدیران و کارشناسان در صحنه حوادث و دو هزار جفت پوتین برای تجهیز البسه آتش نشانان خریداری و در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.

تصاویر نسل جدید خودروهای آتش‌نشانی تهران

تصاویر نسل جدید خودروهای آتش‌نشانی تهران

تصاویر نسل جدید خودروهای آتش‌نشانی تهران

محمدی با بیان اینکه روند خرید تجهیزات و امکانات برای آتش‌نشانی تهران متوقف نخواهد شد، گفت: امروز به جرات می‌توان گفت که سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران یکی از مجهزترین و به‌روزترین سازمان‌های آتش‌نشانی در سراسر کشور است و البته ما برنامه‌ریزی کرده‌ایم که در مدت زمانی کوتاه به آتش‌نشانی اول منطقه تبدیل شویم.

کد خبر 792888

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    0 2
    سالی ماهی یه ماموریت بیاد یا نیاد