رئیس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران گفت:پیاده رو محل تردد افراد است اما برخی رستوران‌ها پیاده رو را اشغال کرده‌اند و مردم ناچارند در خیابان تردد کنند.

مهدی عباسی

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی عباسی در یکصد و هشتادمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شهرداری تهران از همین حالا باید لایروبی انهار را آغاز کند، گفت: اگر این اقدام انجام نشود شاهد آب گرفتگی خواهیم بود که زیبنده شهر ما نیست.

او با اشاره به سد معبر صنوف، افزود: چطور اجازه می‌دهیم که در نمایشگاه‌های خودرو، یک و نیم لاین خیابان با خودروها اشغال شود که به نوعی تفاخر و تضییع حقوق مردم است.

عباسی تأکید کرد: تقاضای بنده این است، از این موضوع به هیچ عنوان کوتاه نیایند؛ پیاده رو محل تردد افراد است ما می‌بینیم برخی رستوران‌ها پیاده رو را اشغال کرده‌اند و مردم ناچارند در خیابان تردد کنند، در این شرایط جان مردم به خطر خواهد افتاد. خواهش می‌کنیم این موضوع به شکل شایسته‌ای رفع شود.

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در ورودی بازار، دست فروشان ایستاده‌اند یا موتورسیکلت در این محدوده پارک است، گفت: با وجود اقداماتی که انجام شده، راهی برای تردد باقی نمانده است.

او در خصوص ترمیم حقوق کارکنان گفت: بنده نامه ای ارسال کردم و پاسخ هایی نیز داده شد اما بنده آنچنان که باید متوجه پاسخ ها نشدم.

کد خبر 792651
منبع: خبرگزاری شهر

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha