مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: روزانه سه هزار تماس با ۱۲۵ گرفته می شود و به طور میانگین ۴۰۰ حادثه در پایتخت روی می‌دهد.

آتش نشانی

به گزارش همشهری آنلاین، قدرت الله محمدی در مراسم روز آتش‌نشان که در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد ۶۱ شهید آتش نشان تهران، اظهار کرد: در هفتم مهرماه آتش‌نشانان قهرمان پالایشگاه آبادان قربانی حمله رژیم بعث شدند و این اتفاق تاریخی زمینه ساز نامگذاری روز آتش‌نشان در تقویم شد.

وی با بیان اینکه پیشرفت‌ها و آمادگی‌های همه جانبه سازمان آتش‌نشانی بی‌نظیر و کم سابقه است، یادآور شد: کارآمدترین و مجهزترین سازمان آتش نشانی کشور هستیم و با پشتیبانی شهرداری تهران به عنوان بهترین سازمان آتش نشانی در خاورمیانه خواهیم بود.

محمدی با بیان اینکه ۱۳۸ ایستگاه و پنج هزار و ۳۰۰ نیروی انسانی به صورت شبانه روزی در حال صیانت از جان و مال شهروندان است، خاطرنشان کرد: روزانه سه هزار تماس با ۱۲۵ گرفته می شود و به طور میانگین ۴۰۰ حادثه در پایتخت روی می‌دهد که علاوه بر این خدمات، آتش‌نشانان ما در اقصی نقاط کشور به امدادرسانی می‌پردازند.

وی با اشاره به انجام بیش از ۳۰ هزار بازرسی در سطح شهر تهران با موضوع ایمنی در برابر حریق، تصریح کرد: آتش نشانان در محیط‌های پرحرارت، تشعشعات شیمیایی، خطر برق گرفتگی و خطر شغلی فعالیت می‌کنند و درخواست می‌کنیم که وزیر کشور برای رفع مشکل سختی شغل آتش نشانان اقدام کند.

کد خبر 792029

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha