مهلت شرکت در دومین رویداد ادبی «تهران به روایت دختران» تمدید شد. روابط عمومی اداره‌کل امور بانوان شهرداری تهران با اعلام این خبر هدف از برگزاری این‌رویداد را حمایت از دختران علاقه‌مند به‌کار نویسندگی عنوان کرد که در قالب «طرح بورسیه‌ نویسندگان نوجوان» انجام می‌شود.

طرح

همشهری آنلاین،گروه خانواده:‌بر اساس این گزارش، مهلت پذیرش آثار دومین رویداد ادبی «تهران به روایت دختران» تا بیستم مهرماه تمدید شد.
این طرح که ذیل عنوان مجموعه پروژه‌های طرح «هزار امید» معاونت امور اجتماعی و فرهنگی اداره کل امور زنان و خانواده شهرداری تهران قرارگرفته، در نظر دارد تا علاوه بر کشف و پرورش استعدادهای ادبی میان دختران نوجوان تهران ، با شناخت و فهم دغدغه‌ها و نیازهای دختران نوجوان و خانواده‌های آنان ، زمینه برنامه‌ریزی برای  گروه سنی (١٢ تا ١٨سال) را فراهم کرده،به ارزیابی و تحلیل وضعیت موجود زندگی دختران و خانواده‌های آنها در شهر تهران بپردازد.
افراد برگزیده برای برخورداری از طرح بورسیه نویسندگان نوجوان،ابتدا در کارگاه‌های آموزشی داستان‌نویسی حضوری شرکت خواهند کرد و پس از شناسایی نقاط قوت و ضعف آثارشان و بر اساس علایقشان به ژانرهای مختلف، در کلاس‌های پیشرفته داستان‌نویسی زیر نظر اساتید و پیشکسوتان صاحب نام، حضور خواهند یافت. آثار برگزیده در قالب کتاب به چاپ خواهد رسید و همه شرکت‌کنندگانی که نسبت به ارسال آثار خود در این فراخوان مشارکت کرده‌اند، عضو باشگاه نویسندگان نوجوان خواهند شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت فرم شرکت در جشنواره به پایگاه اینترنتی https: //farhangi. tehran. ir مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۲۲۹۰۹۹۲۴-۰۲۱ تماس بگیرند.
گفتنی است، در پایان نخستین رویداد ادبی «تهران به روایت دختران»که سال گذشته برگزار شد، ٣۵٠اثر ثبت و بیش از ۱۸۰ نوجوان مستعد در مرحله اول شناسایی شدند.

کد خبر 791978

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha