عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: تصویب خرید هفت هزار سنگ لحد از یکی از پیمانکاران برای آرامستان گرگان در شورای شهر بازخورد خوبی بین شهروندان نخواهد داشت.

بهشت زهرا

به گزارش همشهری آنلاین، صفرعلی پایین محلی در این باره گفت: در یکصد و پنجاه و هفتمین جلسه رسمی و علنی پارلمان شهری گرگان، اعضای شورای اسلامی به لایحه ارسالی شهرداری مبنی بر خرید هفت هزار سنگ لحد و چهار هزار بلوک سیمانی برای آرامستان این شهر رای مثبت دادند.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان ادامه داد: براساس این مصوبه مقرر است که حدود یک میلیارد تومان برای خرید سنگ لحد برای قبور آرامستان امامزاده عبدالله(ع) گرگان تهیه و در فرایند خاکسپاری اموات مورد استفاده قرار گیرد.

پایین محلی ادامه داد: طبق پیوست‌های این لایحه،‌ هر قطعه سنگ لحد حدود ۱۳۵ هزار تومان توسط شهرداری گرگان خریداری می شود.

وی گفت: بسیاری از شهرداری‌های شهرهای کوچک چنین اقلام ساده‌ای را در کارگاه‌ها تولید می‌کند و این موارد را به پیمانکار واگذار نمی‌کنند.

این عضو شورای شهر اسلامی گرگان گفت: شهرداری گرگان با بیش از دو هزار پرسنل و صدها مهندس عمران و برخورداری از چندین کارگاه‌های عمرانی باید خودکفا باشد؛ ناتوانی در تولید و برون‌سپاری تهیه سنگ لحد به پیمانکار به هیچ وجه قابل قبول نیست.

شهر حدود ۳۵۰ هزار نفری گرگان ۹ عضو شورای شهر دارد که طی یک سال اخیر سه تن از اعضای دوره ششم آن به دلیل تخلفات مالی و همچنین نام‌نویسی در انتخابات مجلس شورای اسلامی جای خود را به اعضای علی البدل داده‌اند.

کد خبر 791601
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha