معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: یکی از نقاطی که به عنوان آرامستان جدید مد نظر قرار دارد کوه‌های بی‌بی شهربانو است و در حال مذاکراتی در این حوزه هستیم.

بهشت زهرا

به گزارش همشهری آنلاین، حسین نظری در ارتباط با آخرین اقدامات و مطالعات مرتبط با احداث آرامستان‌های جدید در پایتخت گفت: در ارتباط با احداث آرامستان‌های جدید در سنوات گذشته مطالعاتی انجام و در این دوره از مدیریت شهری نیز این مطالعات پیگیری و تکمیل شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه احداث آرامستان‌های جدید یک کار اساسی و چند جانبه است، گفت: این کار صرفاً در اختیار شهرداری تهران نیست و نیاز به همراهی و مشارکت بخش‌های مختلف دارد.

وی در ارتباط احداث آرامستان‌های جدید در چند پهنه و نقطه در پایتخت گفت: در این ارتباط چند نقطه و پهنه مورد کار کارشناسی و مطالعاتی قرار دارد و نیاز به هماهنگی با نهادهای بالادستی و دستگاه‌های مختلف دارد.

وی افزود: متاسفانه تهران در سال‌های گذشته با یک چالش و مشکل تحت عنوان حریم روبرو شده است و در نتیجه این چالش حریمی برای شهر تهران باقی نمانده است که بخواهیم آرامستان‌های جدید را در آنجا احداث کنیم اما با همه این شرایط ۳ الی ۴ نقطه و پهنه برای آرامستان‌های جدید در دستور کار قرار دارد که به‌زودی با اتمام کارهای مطالعاتی اسناد و مدارک به شورا ارسال خواهد شد.

نظری ادامه داد: یکی از نقاطی که به عنوان آرامستان جدید مد نظر قرار دارد کوه‌های بی‌بی شهربانو است و در حال مذاکراتی در این حوزه هستیم.

کد خبر 790751

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
    0 0
    اگر در ارامستان باغ رضوان اصفهان هم در شمال - جنوب و مغرب و مشرق این ارامستان ترمینال های اتوبوس رانی درون شهری و ترمینال های اتوبوس رانی برون شهری احداث بگردد خوب است. و خوب می شود. البته دستور اکید و هزینه از مافوق نیاز می باشد.
  • شهلا GB ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    0 0
    ما هم بهتر است مثل عربستان روی خاک فوت شدگان اسید بریزیم تا زود تجزیه شوند تا یک محل را به دفعات بتوان استفاده کرد زندگان نیازمند محل زندگی هستند.
  • IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    0 0
    ارامستان باغ رضوان اصفهان در شمال - جنوب - غرب - و شرق فاقد ترمینال های درون شهری و برون شهری اتوبوس رانی بی ار تی می باشد.