همشهری آنلاین: پلیس راه ناجا مقررات ترافیکى پایان هفته را اعلام کرد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، براین اساس: رفت و آمد موتور سیکلت در ایام تعطیلات از پنجشنبه 27 فروردین تا ساعت 23 جمعه 28 فروردین از محور کندوان (کرج - چالوس)، هراز، فیروزکوه،- قزوین، رشت، ساوه- همدان و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.

محور کرج- چالوس

1- رفت و آمد انواع تریلر و کامیون‌ها از محور کرج - چالوس همچنان ممنوع است.

2- رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 21 روز جمعه 28فروردین از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 و 30 تا ساعت 21 از 15 کیلومتر بالاتر از مرزن آباد (دزدبن) به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

محور هراز

الف- رفت و آمد تریلرها از محور هراز همچنان ممنوع است.

ب- از ساعت 12 تا 23 فردا و از ساعت 5 تا 23 روز جمعه رفت و آمد کامیون‌ها به استثناى کامیون هاى حامل مواد سوختى و فاسد شدنى از محور هراز ممنوع است.

محور دماوند

رفت و آمد تریلرها به استثناى تریلرهاى حامل مواد سوختى و فاسد شدنى از ساعت 7 تا 23 جمعه 28فروردین از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

محور ساوه - همدان

رفت و آمدتریلرها و کامیون‌ها به استثناى تریلرها و کامیون‌هاى حامل مواد سوختى و فاسد شدنى از ساعت 12 تا 23 پنج‌شنبه و از ساعت 7 تا ساعت 23 جمعه از ساوه به همدان (از ساوه تا دو راهى قزوین- همدان) و بالعکس ممنوع است.

محور قزوین - رشت

از ساعت 12 تا 23 جمعه رفت و آمد تریلرها و کامیون‌ها به استثناى تریلرها و کامیون‌هاى حامل مواد سوختى و فاسد شدنى از محور

رشت - قزوین و بالعکس ممنوع است.

تبصره 1: هرگونه تغییر در کاهش و یا افزایش ساعات محدودیت با کسب مجوز از پلیس راه ناجا انجام مى‌شود.

تبصره 2: رانندگان وسایل نقلیه‌اى که در طول مسیر محدودیت در حرکتند، موظفند بنحوى برنامه ریزى و رفت و آمد کنند، که قبل از ساعت اجراى محدودیت از جاده عبور کنند در غیر اینصورت از حرکت آنان جلوگیرى مى‌شود.

تبصره 3: رانندگان وسایل نقلیه باربرى و حمل مواد سوختى و فاسد شدنى هنگامیکه بدون بار باشند در محورهایى که محدودیت رفت و آمد کامیون و کامیونت و تریلر اعمال مى‌شود مجاز به رفت و آمد نیستند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن 88255555 (ده خط) به طور شبانه روزى پاسخگوى وضع راه‌هاى کشور و امداد رسانى احتمالى به هموطنان است.

کد خبر 79134

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز