امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در حاشیه اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد با آقای شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر دیدار و گفتگو کرد.

وزیر امور خارجه  ایران و قطر

به گزارش همشهری آنلاین، در این دیدار موضوعات دوجانبه و برخی موضوعات مورد علاقه منطقه‌ای و بین‌المللی مورد گفتگو و تبادل نظر قرار گرفت. 

امیرعبداللهیان در ابتدای این دیدار از نقش سازنده دولت قطر در موضوعات دوجانبه از جمله تحول اخیر در تبادل زندانیان میان ایران و آمریکا تشکر و قدردانی کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان از روند رو به رشد روابط تهران و دوحه در زمینه‌های گوناگون اظهار خرسندی کرد و ضمن تاکید بر ضرورت تقویت این بخش از همکاریها، آمادگی کشورمان جهت تقویت همکاری ها در زمینه های منطقه ای و بین المللی را اظهار داشت.

شیخ محمد بن عبدالرحمن نخست وزیر و وزیر خارجه قطر نیز در این دیدار ضمن ابلاغ تحیات امیر قطر به رهبران کشورمان، نسبت به آمادگی کشورش برای تقویت روابط در زمینه های مختلف دو جانبه و منطقه‌ای و بین المللی اظهار آمادگی کرد.

وی برای تداوم نقش سازنده و کمک کننده کشورش در موضوعات مورد اهتمام دو کشور اظهار آمادگی کرد و بر لزوم استفاده از فضای مثبت منطقه ای برای پیشبرد موضوعات مورد اهتمام تاکید نمود. 

نخست وزیر و وزیر خارجه قطر افزود آمادگی داریم در آینده نزدیک در تهران و یا دوحه گفتگوها میان دو کشور تداوم یابد که مورد استقبال وزیر امور خارجه کشورمان قرار گرفت.

کد خبر 790154

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • میثم IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
    0 0
    تشکر پولی که ما توان باز پس گیریش نداشتیم قطر وساطت کرد ریش گرو گذاشت با دریافت کمیسیون پولمونو با ریزش مبلغ کلی و شرط شروط پس گرفت