مجموع نظرات: ۱
شنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۱
۱ نفر

برخی سارقان آنقدر جسارت پیدا کرده اند که سر فرصت اموال مردم را سرقت و بار وانت می‌کنند و الفرار! اما این گروه از سارقان هنوز نمی‌دانند که خدمتگزاران پلیس هرگونه رفتار و اعمال مشکوک را زیر نظر دارند و آنها با کوچکترین اشتباه در دام قانون اسیر و باید پاسخگوی اعمال بزهکارانه خود باشند.

سرقت موتور

همشهری آنلاین؛ سرنخ : سرهنگ حسین مافی، سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران درباره جزئیات دستگیری سارقان حرفه ای موتورسیکلت هنگام حمل موتورسیکلت به سرقت رفته با وانت مزدا توضیح داد:«۱۹ شهریور ماه، در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران کلانتری ۱۳۹ مرزداران در محدوده خیابان "شباهنگ" تهران در حال گشت‌زنی بودند که به یک دستگاه وانت مزدا سفید با دو سرنشین که قسمت عقب خودرو وانت یک دستگاه موتور سیکلت فاقد پلاک قرار داشته و سرنشینان رفتار نامتعارف از خود نشان می دادند مشکوک شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند. وی افزود: بررسی‌های اولیه ماموران نشان می‌داد، موتورسیکلت چندی قبل به سرقت رفته و سرنشینان وانت مزدا سارقان حرفه‌ای هستند که همین سرنخ کافی بود تا دستور ایست وسیله نقلیه مذکور صادر شود.»

سرهنگ مافی، سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد:«سرنشینان خودرو وانت پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی متواری شدند و با حرکات مارپیچ به خودروی‌های عبوری شهروندان آسیب وارد کردند و به هشدار ماموران بی‌توجهی کردند. اما ماموران در نخستین‌گام با ایجاد طرح مهار وسیله نقلیه مذکور را متوقف و موفق به دستگیری هر دو نفر سارق شدند.»

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران با بیان اینکه از خودرو متهمان آلات و ادوات سرقت و همچنین مواد مخدر کشف شده است، خاطرنشان کرد:«متهمان پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت موتورسیکلت و ۱۰ فقره سرقت‌ موتورسیکلت دیگر در سطح معابر تهران اعتراف کردند. وی افزود: در تحقیقات تکمیلی ماموران نیز مشخص شد، متهمان دارای سوابق متعدد کیفری بوده و اقدام به سرقت‌ موتورسیکلت شهروندان درساعات پایانی شب در سطح خیابان‌های تهران می‌کردند.»

سرهنگ حسین مافی درپایان یادآوری کرد:«متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفتند.»

کد خبر 788271

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha