مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در رابطه با اقدامات این سازمان توضیح داد و گفت: ما خدمات رایگان برای اقشار خاص پیش بینی کرده‌ایم.

مجموعه ورزشی

به گزارش همشهری آنلاین، حسین اوجاقی در یکصد و هفتاد و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران و در جریان بررسی طرح «تعرفه‌های اصلاحی بهره برداری از اماکن ورزشی متعلق به شهرداری تهران و سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه»، گفت: سازمان ورزش ۲ سال پیش ۶۹ مجموعه ورزشی داشت که در خدمت شهروندان نبود و امروز ۶۲ مجموعه به چرخه خدمت بازگشته است.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران با بیان اینکه ۸۵۰ هزار نفر تا امروز در مسابقات «قهرمان شهر ۲» ثبت نام کرده اند، یادآور شد: این مسابقه از رویدادهایی است که دو سال پیش از این برگزار نمی‌شد.

اوجاقی با بیان اینکه علاوه بر تأسیس اماکن ورزشی جدید، تعدادی از مجموعه‌ها نیز اورهال می شود، خاطرنشان کرد: در هزار و ۴۰۰ مسجد برای استفاده متقاضیان بلیط استخر توزیع و خدمات رایگان برای اقشار خاص نیز پیش بینی شده است.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران با تأکید بر اینکه جشنواره‌ها و مسابقات ورزشی در ایام مختلف توسط سازمان برگزار شده است، گفت: اقدامات فرهنگی از جمله آزادسازی زندانیان و ترویج ورزش پهلوانی نیز از سوی سازمان انجام شد.

او تأکید کرد: دغدغه اعضای شورا این بود که با توجه به ظرفیت در اختیار سازمان ورزش و مناطق ۲۲ گانه، خدمات خوبی به شهروندان ارائه شود؛ نیازی که دو سال قبل احساس می‌شد برای امسال متفاوت است و پیشنهاد می‌کنیم که با توجه به سیستم یکپارچه در سازمان ورزش و خدمات رسانی به اقشار خاص در قالب این سیستم، تمام این اقدامات در سازمان متمرکز شود. ما به دنبال درآمدزایی نیستیم و تعرفه‌ها به گونه ای است که مبالغ - به ویژه در نگهداشت استخر- برای هزینه‌ها صرف می‌شود.

اوجاقی ادامه داد: اگر خدمات رسانی به مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌ها از سوی سازمان ورزش به صورت یکپارچه و واحد انجام شود، شاهد خدمت رسانی بهتری خواهیم بود.

کد خبر 787241
منبع: خبرگزاری شهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha