سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران از افتتاح ۱۷ تقاطع غیرهمسطح تا پایان امسال خبر داد و گفت: این پل‌ها از ماه آینده طبق برنامه به شهروندان تحویل خواهد شد.

پروژه دسترسی بلوار شقایق به خیابان ایثارگران

به گزارش همشهری آنلاین،  آیین بهره‌برداری از پل دسترسی بلوار شقایق به خیابان ایثارگران (پل ایثارگران) صبح امروز -شنبه ۱۸ شهریورماه- در قالب شنبه‌های امید و افتخار برگزار شد. هادی حق‌بین، سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران در خصوص این افتتاح گفت: امروز در راستای شنبه های امید و افتخار پروژه ای در منطقه ۲ را تحویل شهروندان دادیم. سال گذشته ۱۱ تقاطع و امسال ۱۸ تقاطع برنامه ریزی شده تا به بهره‌برداری برسد که این اولین تقاطع از این تعداد است و مابقی به تناسب از ماه آینده طبق برنامه تحویل شهروندان خواهد شد.

وی افزود: این پل به لحاظ مقیاس شاید بزرگ نباشد اما به لحاظ اثرگذاری کارکرد زیادی دارد. بلوار شقایق در این قسمت مسدود بود با هماهنگی منطقه قرار شد تکمیل پروژه با ما باشد و ظرف ۱۰ ماه کار فشرده تکمیل شد تا مشکل ترافیکی منطقه در محدوده هتل اسپیناس با این افتتاح مرتفع شود.

حق‌بین با بیان اینکه هزینه های این افتتاح در شروع با هتل اسپیناس بود و در ادامه به معاونت محول شد، اظهار کرد: بلوار ایثارگران دسترسی اصلی این منطقه را پوشش می دهد و بار ترافیکی منطقه را تسهیل می کند. حدود ۴۲ میلیارد تومان هزینه نهایی این پروژه است و حدود ۱۱ میلیارد تومان قیمت روز سال ۹۹ توسط هتل اسپیناس هزینه شده است. 

کد خبر 786911

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha