جمعه ۲۱ فروردین ۱۳۸۸ - ۱۵:۵۳
۰ نفر

گروه دانش: ایران پس از اتریش و چین بزرگ‌ترین سمپوزیوم بین‌المللی فناوری‌های اطلاعات دنیا را میزبانی می‌کند.

به گزارش همشهری، همایش  Confenis که مطرح‌ترین کنفرانس بین‌المللی IT دنیاست،  ۲۱تا ۲۴ اردیبهشت ماه سال  ۸۸ در مرکز همایش‌های بین‌المللی جزیره کیش برگزار می‌شود و بزرگ‌ترین و معروف‌ترین دانشگاه‌ها و مراکز علمی  IT دنیا در آن حاضر خواهند شد.

این همایش توسط  IFIP وابسته به یونسکو در سال  ۲۰۰۶در کشور اتریش و در سال  ۲۰۰۷در چین برگزار شد. میزبان‌های این کنفرانس برای 5سال آینده مشخص شده است و قرار بود این کنفرانس در سال  ۲۰۰۸در کشور دیگری برگزار شود اما به‌علت پیگیری‌های بسیار مسئولان و علاقه‌مندان  ITدر کشور به ایران واگذار شد.

محورهای اصلی همایش مشتمل بر نقش سیستم‌های اطلاعات سازمانی دهکده جهانی، مدیریت دانش سازمانی و سیستم‌های اطلاعاتی، سیستم‌های اطلاعاتی و بهبود فرایندهای کاری سازمان‌ها و انواع خدمات الکترونیکی از تجارت الکترونیکی تا شهروند الکترونیکی است.

این همایش همچنین به مواردی مانند سیستم‌های نرم‌افزاری منبع باز و رایگان، برنامه‌ریزی منابع سازمانی، مدیریت روابط مشتری، مدیریت زنجیره تامین و یکپارچه‌سازی اطلاعات سازمان می‌پردازد.

مقالات این همایش چون دوره‌های گذشته توسط انتشارات معتبر Tayloramp  Francis Group معتبرترین مجله همایش‌های علمی در جهان به‌عنوان سری IFIP چاپ می‌شود. این مقالات در Series IFIP و IEEE ایندکس می‌شود.

گفتنی است، اعضای شورای راهبری این همایش در ایران، نصرالله جهانگرد، دکتر اعتمادی، مدیر گروه ارتباطات کمیسیون ملی یونسکو، دکتر کاظم معتمدنژاد، دکتر حمید شهریاری دبیر شورای‌عالی اطلاع رسانی و دکتر شیرازی مدیر پروژه تکفای ۲ هستند.

کد خبر 78632

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز