در حالی که نماینده بهشهر به همشهری آنلاین گفته بود علی سلاجقه موانع ساخت پتروشیمی میانکاله را در حال رفع عنوان کرده است، این اظهارات با واکنش سازمان حفاظت محیط زیست مواجه شد و بنا به اعلام این سازمان چیزی در توقف این پروژه تغییر نکرده است.

پتروشیمی در میانکاله

همشهری آنلاین-گروه سیاسی: سازمان حفاظت محیط زیست در واکنش به مصاحبه روز شنبه همشهری آنلاین با غلامرضا شریعتی نماینده بهشهر که در آن از تغییر نظر علی سلاجقه رئیس سازمان حفاظت محیط زیست درباره پروژه پتروشیمی میانکاله سخن گفته بود، اعلام کرد: پیرو انتشار اخبار جهت‌دار در خصوص تغییر نظر این سازمان درباره پروژه میانکاله به اطلاع می‌رساند، هر گونه ادعا در خصوص رفع ابهامات این پروژه تکذیب می‌شود.

روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، با توجه به اینکه پروژه پتروشیمی میانکاله از دید این سازمان، مجوز ارزیابی محیط زیستی دریافت نکرده است، برخی رسانه ها به نقل از یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی ادعاهایی مبنی بر سلب مسئولیت و یا عقب نشینی سازمان حفاظت محیط زیست از مواضع قبلی خود منتشر کرده اند که این سازمان تمامی این موارد را رد کرده و نظر تخصصی خود را برای تصمیم گیری نهایی به استحضار دولت رسانده است.

علی سلاجقه معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط‌زیست ۶ شهریورماه در آخرین اظهارات خود درباره پروژه پتروشیمی میانکاله گفته بود که سازمان حفاظت محیط زیست درخواست طرح میانکاله را بررسی کرده و این صنعت هیچگونه مجوز استقرار ندارد و برخی مواقع درباره این رویکرد جبهه‌گیری می‌شود این در حالیست که سازمان حفاظت محیط زیست یک سازمان تخصصی و بی‌طرف است.

مصاحبه همشهری آنلاین با غلامرضا شریعتی نماینده بهشهر را در لینک زیر بخوانید:

کد خبر 785815

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
    11 1
    درود بر تو آقای سلاجقه که کماکان مدافع حقوق مردم ایران در زمینه محیط زیست هستید.
    • امیر IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
      9 0
      امیدوارم محیط زیست اصلا در این مورد کوتاه نیاید و موفق باشد
  • هموطن NL ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
    5 0
    لطف کنید از درست بودن خبر مطمئن شوید و بعد خبر را منتشر کنید. برای من هم واقعاً باور کردنی نبود که سازمان حفاظت محیط زیست در این مورد کوتاه آمده باشد. فقط کسانی که منفعتی از این پروژه می برند طرفدار این پروژه هستند.