همشهری آنلاین: رئیس جمهوری در بدو ورود به اصفهان با اشاره به برگزاری جشن روز ملی هسته‌ای در این شهر اعلام کرد: آخرین دستاوردهای هسته‌ای در این سفر به بهره برداری می‌رسد

به گزارش ایرنا، دکتر محمود احمدی نژاد که روز چهارشنبه 19 فروردین در دور دوم سفرهای استانی به همراه اعضای هیات دولت به اصفهان سفر کرده است، بازدید از تاسیسات هسته‌ای در اصفهان را یکی از برنامه‌های سفر خود علاوه بر سایر برنامه‌های سفرهای استانی بیان کرد.

رئیس جمهوری اصفهان را قلب ایران خواند و از آن به عنوان مرکز فرهنگ و تمدن ایران زمین یاد کرد.

احمدی نژاد از اصفهان به عنوان سند زنده فرهنگ و تمدن و هنر یاد کرد و گفت: استان اصفهان در شکل گیری استقلال، عزت، پیشرفت، علم و فناوری، دانش و تدبر سهم شایسته‌ای داشته است.

رئیس جمهوری از مردم اصفهان به عنوان سنگربانان فرهنگ و تمدن ایران زمین نام برد و این خطه را پیشتاز حرکت تاریخی ملت ایران معرفی کرد.

رئیس جمهوری با برشمردن مواردی که در دستور کار هیات دولت در سفر استانی به اصفهان قرار دارد، نخستین کار را پیگیری مصوبات سفر استانی اول عنوان کرد.
وی به برگزاری نشست کارگروه‌های تخصصی اشاره کرد و گفت: اگر موانعی وجود داشته یا حمایت‌های جدیدی نیاز باشد و نیازها و کارهای جدید شناسایی شود این پیشنهادات به نشست استانی هیات دولت ارایه می شود.

رئیس جمهوری با اشاره به تشکیل نشست شوراهای اداری در استان اصفهان با حضور هیات دولت گفت که مسایل در این نشست‌ها بررسی و نتایج به دولت ارایه می‌شود.

وی دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران را از دیگر برنامه‌های سفر خود ذکر کرد و گفت: در این دیدار نشان ملی ایثار به شماری از خانواده‌های شهدا و ایثارگر اهدا می‌شود.

رئیس جمهوری دیدار با علما و روحانیان و برگزاری نشست هیات دولت را از دیگر برنامه‌های سفر استانی هیات دولت به اصفهان اعلام کرد.

کد خبر 78496

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز