۲۵ مرداد برای تیم پزشکی جراحی قلب و عروق در بیمارستان فیروزآبادی اتفاقی عجیب رقم خورد، زمانی که بر بالین جوان ۲۸ ساله‌ای حاضر شدند که تمامی عروق گردن و نای به طور کامل قطع و خون‌رسانی به مغزش با مشکل مواجه شده بود.

انجام اولین پیوند سر در ایران

همشهری آنلاین - مریم سرخوش: تاریکی هنوز به تیغ آفتاب نرسیده بود که جوانی ۲۸ ساله، نیمه‌جان به بیمارستان فیروزآبادی در شهرری رسید. تمامی عروق گردن و نای او به‌دلیل آسیب با جسم برنده و سخت قطع شده و نفس‌هایش به شماره افتاده بود. لحظه‌های پذیرش در اورژانس هم سخت‌تر از همیشه می‌گذشت. کسانی که آن لحظه در اورژانس حضور داشتند، حسرت‌بار نگاهش می‌کردند؛ یک نفر آه ‌کشید و گفت «خدا به جوانی‌اش رحم کند!»... خدا رحم کرد و آن جوان ۲۸ ساله برای نخستین‌بار تحت عملی قرار گرفت که هم جانش را نجات داد و هم افتخاری جدید برای پزشکان ایرانی رقم زد. شاید اگر آن شب این جوان به بیمارستان فیروزآبادی نمی‌رسید یا تیم اورژانس بیمارستان مداخله بهنگام برای جلوگیری از خونریزی و خونرسانی بموقع انجام نمی‌داد یا یک تیم کامل پزشکی، ساعت ۴ صبح دسته‌جمعی خودشان را به بالین این بیمار نمی‌رساندند و تصمیم بموقع برای جراحی نمی‌گرفتند، نه خبری از این افتخار بود و نه خانواده‌ای بار دیگر فرزندشان را به آغوش می‌کشیدند. اما بسیاری از رسانه‌ها تقریبا در آخرین روز هفته گذشته خبر این شاهکار پزشکان ایرانی را منتشر کردند؛ اینکه نخستین جراحی «پیوند سر» محقق شده، پیوندی که تاکنون تنها ۳ بار در دنیا، انجام شده است.

در آخرین پیوند سر مشابه این مدل هم که سال‌ ۲۰۲۱ در آمریکا انجام شده، بیمار تکلم خود را از دست داده، اما جراحی پیوند در این جوان ایرانی نه‌تنها عوارضی نداشته که تکلم او را هم دچار اختلال نکرده، به همین دلیل به‌نوعی بی‌نظیرترین نوع پیوند عروق سر و گردن در دنیا به شمار می‌رود. البته به‌گفته میترا حسامی‌مقدم، متخصص جراحی عمومی و فوق‌تخصص جراحی قلب و عروق، در حقیقت این جراحی نخستین پیوند تمام عروق گردن و نای در ایران است، اما با توجه به اینکه جراحی پیوند سر به‌معنای قطع کامل آن در دنیا وجود ندارد، این جراحی را هم به نوعی پیوند سر عنوان می‌کنند. این پزشک در گفت‌وگو با همشهری آنلاین روایت جالبی از ثبت این افتخار برای جامعه پزشکی ایران و مراحل درمانی این بیمار دارد.

امیدی به ماندنش نبود

«تنها چند دقیقه از ۴ صبح روز ۲۵ مرداد گذشته بود که به بیمارستان رسیدیم، مورد اورژانسی و یک بیمار مجروح بود که تقریبا عروق اصلی گردن و نای خود را از دست داده بود.» حسامی‌مقدم، صحبت‌هایش را با این جمله آغاز می‌کند و ادامه می‌دهد: «آنطور که اعلام کرده‌ بودند، ضرباتی با اجسام نافذ به گردن این شخص وارد و تمام عروق اصلی و نای او به‌طور کامل قطع شده بود. او را با فشار بسیار پایین و شوک به بیمارستان رساندند، اما اتفاق خوب این بود که بخش اورژانس کنترل خونریزی و تزریق چند کیسه خون در مراحل اول را به‌خوبی انجام داده بود.»

او ادامه می‌دهد: «پس از بررسی وضعیت بیمار، مسئولان کشیک شب با دکتر زراعتیان‌نژاد، سرپرست تیم پیوند دانشگاه علوم پزشکی ایران تماس می‌گیرند و از او درخواست می‌کنند که خودش را به‌صورت اورژانسی به بیمارستان برساند. با تماس دکتر، خودمان را به بیمارستان رساندیم. لحظه‌ای که بیمار را دیدیم، شاید هیچ امیدی به ماندنش نبود. در اغلب مواقع این بیماران به بیمارستان نمی‌رسند؛ چراکه وقتی تمام عروق وصل‌شونده به گردن قطع شود، به‌دلیل وسعت آسیب و خونریزی شدید فوت می‌کنند حتی اگر تمامی این موارد کنترل شود باز ممکن است به‌دلیل عوارض خونریزی و نرسیدن خون به مغز، عوارض مغز و اعصاب جدی برای بیمار ایجاد شود که این عوارض ممکن است اختلال تکلمی، اختلال حرکتی، اختلال سر و صورت و حتی کمای عمیق باشد. اما پزشکان همیشه حتی اگر زیر ۱۰ درصد امید هم داشته باشند، کارشان را انجام می‌دهند و به همین دلیل تصمیم به جراحی گرفته شد.»

رهایی از چند ساعت استرس و اضطراب

«ما نگران بودیم... اینکه قرار است پس از عمل حتی اگر زنده بماند، با چه عوارضی مواجه شود و کیفیت زندگی او در آینده چطور خواهد بود... در جراحی‌ای که قرار بود ما انجام دهیم و مشابه آن در گذشته در نقاط دیگر جهان انجام شده بود، بیماران پس از عمل قادر به تکلم نبودند و این نگرانی ما را تشدید می‌کرد.» این پزشک با بیان این مطلب عنوان می‌کند: «نگران بودیم که آیا بعد از عمل، قدرت تکلم و تکان‌دادن دست و پا در این بیمار وجود خواهد داشت یا خیر... جراحی تقریبا ۵ بامداد آغاز شد و تا ۱۱ طول کشید، چند ساعت پر از اضطراب... اما زمانی که مقداری هوشیاری این بیمار برگشت، متوجه شدیم که می‌تواند دست‌ها و پاهایش را تکان دهد. خستگی چند ساعت استرس و اضطراب در ما از بین رفت.»

حسامی‌مقدم ادامه می‌دهد: «روزهای بعد هم معلوم شد که تکلم بیمار برقرار و قادر به صحبت‌کردن است. به‌تدریج هم وضعیت او رو به بهبود بود. شاید بهترین اتفاق هم روز پزشک (یکم شهریور) رخ داد؛ اینکه بیمار با حال عمومی خیلی خوب از بیمارستان مرخص شد.»

وقتی که از ما انتقاد کردند

«این جراحی پیش از این در آمریکا و رژیم اشغالگر قدس انجام شده و عمل سختی است که ما در کشورمان مشابه آن را تاکنون نداشته‌ایم.» حسامی‌مقدم این مطلب را هم می‌گوید اما به‌گفته او یک واکنش عجیب هم نسبت به انتشار این اخبار وجود داشته است: «در اخبار این عمل را نخستین پیوند سر در ایران و چهارمین در جهان عنوان کردند. بسیاری از کسانی که این خبر را می‌خواندند، تصور می‌کردند که درباره این جوان، سر به‌طور کامل از بدن جدا شده و دوباره پیوند صورت گرفته است. دیروز در فضای مجازی می‌دیدم که برخی این خبر را کذب می‌خواندند و حتی برخی پزشکان هم انتقاد می‌کردند که چرا خبر به این شکل عنوان شده است.»

او البته در توضیح بیشتر می‌گوید: «نکته مهم اینجاست، زمانی که از این پیوند سر صحبت می‌کنیم به این معنا نیست که ستون مهره‌ها و جمجمه به‌طور کامل از بدن جدا شده باشد، بلکه به این معناست که تمامی عناصر اصلی گردن شامل عروق و نای که در این جوان هم به‌طور کامل قطع شده بودند، پیوند شود. در تمام دنیا هم مشابه این جراحی را به‌عنوان پیوند سر نام می‌برند و جراحی پیوند سر به مفهوم آنکه سر به‌طور کامل قطع و پیوند شده باشد، وجود نداشته است.»

یک جراحی سخت با ابزارهای ایرانی

«عمل جراحی ما با همین محصولات ساده تولید ایران انجام شد و کمک کرد که بتوانیم زمان برای ترمیم عروق گردن داشته باشیم.» این فوق تخصص جراحی قلب و عروق با بیان این مطلب، عنوان می‌کند: «این جوان ۲۸ ساله را با فشار خون ۳ و شوک به بیمارستان منتقل کردند که امید بسیار اندکی به زنده‌ماندنش وجود داشت. این درحالی است که در جراحی‌های نقاط دیگر جهان برای این بیماران از پمپ قلبی – ریوی استفاده می‌شده، اما با همین چنت‌های ساخت ایران عمل جراحی را انجام دادیم. این وسیله در تمامی اتاق‌های عمل وجود دارد و چیز گرانی هم نیست. همین‌ها را داخل عروق این بیمار قرار دادیم و خون‌رسانی به مغز را حفظ کردیم تا زمان برای ترمیم عروق داشته باشیم.»

به‌گفته این پزشک این عمل پیش از این در ایران و همین حالا هم در بسیاری از کشورهای دیگر انجام نشده، چون اکثر بیمارانی که در چنین شرایطی قرار دارند یا اصلا به بیمارستان نمی‌رسند یا اگر برسند، ‌شرایط متفاوتی دارند: «با توجه به تفاوت‌های بدنی در افراد، نتیجه این جراحی می‌تواند شرایط متفاوتی رقم بزند. این جوان ۲۸ ساله قوی و مقاوم بود و مهم‌تر از همه اینکه هیچ بیماری زمینه‌ای نداشت. اگر این اتفاق برای یک فرد میانسال و مسن رخ می‌داد یا دارای بیماری‌هایی ازجمله فشار خون، دیابت یا کم‌خونی بود، زنده نمی‌ماند. سلامت جسمی این جوان باعث شد در این جراحی سخت بدن او دوام بیاورد تا اقدامات لازم انجام شود.»

اگر کار تیمی نبود، موفق نمی‌شدیم

«موفقیت این عمل حاصل کار تیمی است و با هم بودن‌مان در ثبت این موفقیت بسیار تأثیرگذار بود؛ چیزی که کمتر در حوزه پزشکی ما وجود دارد.» حسامی‌مقدم این نکته را یکی از مهم‌ترین فاکتورهای ثبت‌شدن این اتفاق مهم برای حوزه پزشکی کشور عنوان می‌کند و می‌گوید: «ما از همین حالا می‌توانیم امیدواری بیشتری داشته باشیم که حتی اگر مصدومان بدتر از این مورد داشتیم که قطع در این ناحیه یا هر عضو دیگری داشته باشد، جراحی پیوند با حضور تیم‌های پزشکی می‌تواند جان آنها را نجات دهد، آن هم درحالی‌که چنین جراحی‌هایی با همین وسایل ساده‌ای که در کشور خودمان در حال تولید است، رخ می‌دهد و به‌راحتی جان بیماران نجات داده می‌شود.»

او ادامه می‌دهد: «در این عمل یک تیم پزشکی شامل جراحان فوق‌تخصص قلب و عروق، چند جراح عمومی و تیم بیهوشی حضور داشتند و این‌طور فکر می‌کنم که اگر چنین تیم‌هایی در کارهای پزشکی داشته باشیم، موفقیت بیشتر خواهد شد. در کار تیمی خستگی و استرس پزشک کم می‌شود اما مشکل اینجاست که در ایران کارهای تیمی پزشکی بسیار کمتر دیده می‌شود.»

این پزشک با بیان اینکه درباره این جوان هم نه‌تنها مباحث مربوط به جراحی، بلکه ویزیت‌های بعد از جراحی هم به‌صورت تیمی محقق ‌شد، تأکید می‌کند:‌ «مراقبت‌های بعد از عمل بسیار اهمیت دارد و شاید یک پزشک پس از جراحی نتواند هر روز بیمار را ویزیت کند، این مسئله با گروه‌های تیمی قابل مدیریت است. این اتفاق را ما به‌صورت تیمی محقق کردیم و حالا چند روزی است که این بیمار با بدرقه پزشکان و پرستاران بیمارستان فیروزآبادی ترخیص شده، درست در روز پزشک (چهارشنبه اول شهریور) تا خاطره‌ای خوش از پزشک‌بودنمان را برایمان به یادگار بگذارد و وظیفه‌ای که برای نجات جان انسان‌ها به دوش‌مان نهاده شده را تحقق بخشد.»

۹ نکته از اولین جراحی پیوند سر در ایران 

۱.    چهارمین عمل موفق پیوند تمامی عروق گردن و نای در ایران انجام شده که از آن به عنوان پیوند سر نام برده می‌شود.
۲.    مشابه این جراحی پیوند تنها ۳ بار در دنیا و در کشورهایی از جمله آمریکا و رژیم اشغالگر قدس انجام شده است.
۳.    پیوند سر در دنیا به معنای قطع کامل سر از بدن نیست و بلکه به این معناست که تمامی عناصر اصلی گردن شامل عروق و نای قطع شده، دوباره پیوند ‌شود.
۴.    تفاوت ویژه این جراحی پیوند در ایران با موارد مشابه در کشورهای دیگر مختل نشدن قدرت تکلم در جوانی که مورد جراحی قرار گرفته است و به‌نوعی بی‌نظیرترین نوع پیوند عروق سر و گردن در دنیا به شمار می‌رود.
۵.    در آخرین پیوند سر مشابه این مدل که سال‌۲۰۲۱ در آمریکا انجام شده، بیمار تکلم خود را از دست داد.
۶.    اقدام به موقع اورژانس بیمارستان فیروزآبادی در کنترل خونریزی و تزریق چند کیسه خون در مراحل اول یکی از عوامل مهم در نجات جان این بیمار عنوان می‌شود.
۷.    عمل جراحی انجام شده در ایران با محصولات ساده تولید ایران محقق شد.
۸.    موفقیت این عمل حاصل کار تیمی است؛ ۲ جراح فوق‌تخصص قلب و عروق، چند جراح عمومی و تیم بیهوشی. چیزی که کمتر در حوزه پزشکی دیده می‌شود.
۹.     سلامت بیمار و نبود بیماری‌های زمینه‌ای از جمله فشار خون، دیابت، کم‌خونی و... موفقیت این جراحی را افزایش داد.

کد خبر 783533
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بهداشت و درمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 306
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 312
  • پزشک ایرانی IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    درود خداوند بر همه کادر پزشکی پرستاری و همه گرامیان و سرورانی که در انجام اینکار دخیل بودند اجرتان با خداوند منان
    • مهرداد IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
      فاز منفی دادن در این مورد چیه اصلا درک نمی کنم
  • رسول خداویسی DE ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    سلام من خودم کادر درمان هستم وقتی این خبر را شنیدم خیلی خوشحال شدم به ایرانی بودن خودم افتخار میکنم باید ای خبر جهانی شود تا دشمنان بدانند که ما چه پیشرفتی کرده ایم
    • افشین ایرانی IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
      8 1
      عزیزم به ایرانی بودنتون افتخار میکنید، بعد پرچم ژرمن های فاشیست رو میگذارید !!!!!
  • علیرضا IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    سلام و درود به تمام کادر درمان که با این شرایط به مردم خدمت میکنند خسته نباشی عزیز دل
    • محمد IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
      3 0
      از خداوند برای تمامی عزیزان سلامتی و طول عمر با عزت را مسئلت دارم فقط دستمریزاد
  • محمد IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    کارتان در خور توجه و عالی ، اما در هیچ جای دنیا به این کار پیوند سر نمیگویند.
  • علی خنجری IR ۰۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    واقعا دستتون درد نکنه خسته نباشید خدا قوت پزشکان زحمت کش و پرستاران عزیز کشورمان کادر درمان
    • کارگر IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
      نکنه پیوند دست می‌گویند
    • IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
      2 0
      نکنه توقع داشتی سرش کامل جدا شده بود بعد دکترا پیوند میزدن تا شما راضی بشی
  • IR ۰۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    خداپشت‌پناه‌همه‌پزشک‌هایی‌ایران‌باکادرشان‌خداقوت‌خداپشت‌پناه‌خودتان‌وخانواده‌تان‌درودبررهبرانقلاب
  • مریم IR ۰۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    شما پزشکان دستان خدا بر زمین هستید إن شاالله همیشه زیر سایه خداوند سالم و روز به روز موفق تر باشید
    • باقر IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
      168 8
      با سلام درود بر این عزیزان خدانگهدارشان باشد که افتخار کشور هستند این پزشکان محترم
  • امید جلالی IR ۰۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    اجرتان باسید الشهدا ع انشاالله سایه تان بالای سر خانواده محترم وملت باشد دعا کنید مادر من هم شفا پیداکنه فردا صبح اولین مرحله شیمی درمانیشه دارم میمیرم
    • گمنام IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
      39 1
      اللهم اشف کل مریض
  • محمد IR ۰۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    سلام من دست این دکتر را باید بوسید.افتخار ملت است
  • علی حسینی IR ۰۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    همیشه سربلند و پیروز باشید
    • IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
      129 7
      سلام. دست تمام پزشکان عزیز پر شود از نهرهای جاری دربهشت انشالله... اما به صحبت های خانم دکتر توجه بفرمایید که گفتند کادر درمان در احیای بیمارو تزریق چند کیسه خون کار اصلی را کرده بود..... پس دست آنها را می‌بوسم وقدردان تلاش آنها هستم.. خدا ی بزرگ یار نگهدارتان با د انشاالله
  • محسن رحیمی دهسوری IR ۰۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    225 8
    دم شماگرم ایرانی همیشه پرچمش بالاست
  • فرح IR ۰۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    207 5
    به سلامتی .موفق باشید.❤️🇵🇫❤️
  • دادگرسیدکمال ازیاسوج اباسل IR ۰۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    190 7
    باسلام خسته نباشیدبایدگفت به این تیم پزشکی قهرمان پیوندسرددربیمارستان فیروزآبادی شهرری درودخدابرشما
  • دادگرسیدکمال ازیاسوج اباسل IR ۰۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    157 5
    باسلام خسته نباشیدبایدگفت به این تیم پزشکی قهرمان پیوندسرددربیمارستان فیروزآبادی شهرری درودخدابرشما
  • دادگرسیدکمال ازیاسوج اباسل IR ۰۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    103 5
    باسلام خسته نباشیدبایدگفت به این تیم پزشکی قهرمان پیوندسرددربیمارستان فیروزآبادی شهرری درودخدابرشما
  • دادگرسیدکمال ازیاسوج اباسل IR ۰۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    87 5
    باسلام خسته نباشیدبایدگفت به این تیم پزشکی قهرمان پیوندسرددربیمارستان فیروزآبادی شهرری درودخدابرشما
  • امیرستوده IR ۰۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    143 6
    دست این پزشکهای باغیرت و کار بلد را میبوسم
  • M IR ۰۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    132 2
    ایول خوشم اومد
  • آزاد IR ۰۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    130 3
    دمتون گرم ....
  • راضیه IR ۰۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    134 1
    خداقوت، خیلی خوش حال شدم
  • علی IR ۰۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    133 3
    درود بر پزشکان ایرانی غیور.
  • IR ۰۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    131 5
    دست مریزاد. خدا قوت به تیم پزشکی که وظیفه خود را به صورت شایسته ای انجام دادند.
  • عبد IR ۰۵:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    احسنت بی شک خداوند بهشتش را بشماهدیه میکند
  • زهرا IR ۰۵:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    116 3
    سلام درود بر شما که افتخار ایران و ایرانیان هستید
  • IR ۰۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    119 5
    احسنت باعث افتخار ایران هستید
  • شهرام IR ۰۵:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    104 8
    درود بر شما
    • فروزان IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
      1 0
      سلام وخسته نباشید به این تیم پرافتخار
  • ناشناس IR ۰۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    102 2
    ان شاء الله همیشه سالم و سلامت باشید دست خدا بر روی زمین
  • بی نام IR ۰۵:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    97 4
    درود خدا بر این کادر پزشکی ..بسیار تیم عالی بودنه احسنت احسنت باعث افتخار ایران ...به این عمل میگن افتخار ،خدمت، ذکات، خمس، ایمان، صداقت، وبهشت وجهنم ، نماز، روزه ،درنهایت 👏👏🌹🌹 قربونه این کادر پزشکی
  • مسعود IR ۰۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    99 5
    خداوند وجود این پزشکان متخصص و خدوم را که بزرگترین سرمایه های انسانی و ملی اند را برای ملت ایران و جامعه جهانی از جمیع بلیات و حوادث آسمانی و زمینی و دریایی و هر پلیدی و پلشتی و شر هر صاحب شری و چشم بد محفوظ و مصون بدارد
  • IR ۰۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    63 52
    اینطور که شما میگید سر کاملا از بدن جدا شده بود.
    • مهتاب IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
      97 7
      متن رو کامل بخونید منظور ازسر ،کل سر نیست بلکه شریانهای اصلی بدن است که به سر وصل می شوند.منظور جمجمه و کله نیست بزرگوار
  • رضا IR ۰۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    68 7
    خداراشکرخداوندبزرگ‌به‌شما‌وهمه‌پرسنل بیمارستان پزشکی.وجراحان‌عزیزسلامتی‌وعزت‌عنایت‌فرماید
  • IR ۰۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    89 6
    خدا کند که کارهای تیمی از هر نوع که باشد در ایران رونق بگیرد کشورمون نیاز به اتحاد دارد
  • علی زمانی IR ۰۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    89 1
    سلام.. دم همتون گرم .. اجرهمتون با آقا امام حسین (ع)
  • مسافر IR ۰۶:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    78 1
    دستتان خوش. زنده باشید وسر افراز. کاش همه پزشکان چنین تفکری داشتند. اما با وجود پرشکانی چون شما. به ایران وایرانی بودنمان افتخار می‌کنیم. حق نگهدارتان.
    • ملا علی IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
      24 9
      مزد را فقط الله میدهد مخلوق نیاز مند است چگونه نیازمند و محتاج می تواند نیاز دیگری را بر طرف کند
  • محمدرضا IR ۰۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    57 4
    با تشکر از پرسنل خدمت گذار عرصه پزشکی
  • هم وطن گیلانی IR ۰۶:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    53 3
    درود بر پزشکان ایرانی که باز افتخار بالاتر به کشورمان دادندوتا چشم دشمنان ایران کور وفلج شود..درود برشما تیم فداکارانه هم وطن مان...خدا خیرتان بده وعمر وجان تان را برای انسان گذاشتید سپاس سپاس وتن تان سلامت در پناه خدا باشید
  • IR ۰۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    53 2
    بسیار عالی.خدا قوت
  • مریم IR ۰۶:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    46 3
    دستمریراد آفرین به شما عزیزان افتخار می‌کنیم
  • جلال IR ۰۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    42 3
    خدافوت دست مریزاد
  • gashtasebkh IR ۰۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    45 1
    درودفراوان وسپاس به همه متخصصان و پژشکان وکادردرمان که برای نجات جان این جوان وهمه بیماران تلاش شبانه روزی دارندخداقوت خسته نباشید.خودم وکادردرمان هستم از موقعی که این خبر را دیدم ومطالعه کردم بسیار خوشحال شدم و امیدوارم که همیشه به موفقیتهای بزرگتری برسید انشالله. 🙏🙏🙏🙏
  • محسن صنمی IR ۰۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    49 1
    درود وهزاران عشق بر پزشکان پاک و دلسوزی که تسکین دهنده آلام مردمند ...
  • مهدی IR ۰۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    44 3
    آفرین ودرودبرفرزندان ایران عزیزعزیزانی ک موجب افتخارکشورمان هستند خداوندحافظ شماباشد
  • ,تارا امیری IR ۰۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    45 1
    برای من بعنوان ایرانی باعث افتخاره که هنوز چنین پزشکان ماهر و مسئولیت پذیری وجود دارن که به جان انسان‌ها ارزش قائل میشن ایکاش نام بیمار و تصویری ازشون منتشر میکردید
  • محمد IR ۰۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    48 3
    فقط میتوان به این همه سورواشتیاق این عزیزان برای خدمت به هم نوعان آفرین گفت
  • علی IR ۰۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    44 1
    احسنت کارتان عالی بود خدا قوت انشاالله در تمام مسولیت های کاری خود وجدان و انسانیت و سوگند پزشکی مد نظر شما باشد
  • یعقوب IR ۰۶:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    38 0
    ایول دارید دم تان گرم
  • سوری DE ۰۷:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    35 1
    درود بر یکایک شما انسانهای برتر وشریف وگرانقدر . آرزو میکنم خوشبخت ترین انسانهای زمین باشید.
  • سحر IR ۰۷:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    39 4
    احسنت بر پزشکان سرزمینم الهی همیشه سلامت باشند چرا اینقدر فاز منفی میدهیدشما خودتون خیلی کامل هستید نظر میدهید
  • زینب IR ۰۷:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    35 1
    احسنت به شما دکترهای با مسولیت انشالله که خدا جواب خوبیهاتون را بدهد واقعآ شغل خیلی سخت وشریفی دارید
  • IR ۰۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    35 0
    خدا قوت ...بابت کسانی که ازاین کارمهم تقدیر که نکردند هیچ چرت وپرتم گفتن تنها میشه گفت تا کور شوند هرآنکس که نتوان دید ...اینجا ایرانه سرزمین علم وتوانایی ومعجزه ، اما با دست خای.... دست مریزاد
  • Mehdi.ahesteh IR ۰۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    31 0
    الهی شکر ،تبریک به همه و خدا رو شکر که یه جون به آغوش خوانوادش برگشت
  • احمد IR ۰۷:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    52 13
    قابل توجه آمریکا و تحریم هاش.ما توی ایران در شرایط سخت هم میتونیم دردنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم.این پزشکها سرمایه های ماهستن و بهشون افتخار میکنیم.خبرشهادت نیروهای پلیس دل مارو درد میاره.وخبری مثل این،مرحمی به دردهای ماست.ای کاش... وصد ای کاش که همه ی ما برای ایران عزیزمون دلسوز باشیم.قدر سرمایه هامونو بدونیم تا شاهدمهاجرت این عزیزان نباشیم.بخدا هرچیزی که نیازداشته باشیم توی ایران هست.باورکنید..
  • ایرانی US ۰۷:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    49 7
    شماها قطعا مایه مباهات ما وجهانیان هستید. به شما افتخار می‌کنیم. یه خرده پزشکان محترم مثل شما بیشتر مسئولیت پذیر باشند و کمتر به مسائل مادی فکر کنند قطعا بی نظیرید
  • IR ۰۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    43 4
    اجرتان با خداوند انشالله همیشه پیروز و موفق باشید و در شغل پزشکی سرآمد جهان باشید
    • IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
      21 6
      چقدر شرافت دارند این پزشکان خدا قوت ؛ وای کاش انقدر هوای اینا را داشته باشند فرار مغزها اتفاق نیفته
  • IR ۰۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    30 26
    سلام واقعا خوشحال شدم خسته نباشید واقعا تبریک میگم وخداروشکر که تواین روزهای عزیز امام حسین بازهم مثل همیشه نگاهش از کشورمون دریغ نکرد ویه افتخار دیگه نصیبمون شد
  • تارا US ۰۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    40 4
    خدا عمر با عزت همراه با سلامتی به کادر پزشکی بدهد
  • نرجس IR ۰۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    28 3
    سپاس خدای مهربان را و هزاران درود به پزشکان ایرانی
  • IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    27 4
    خداقوت،پرچم ایران همیشه بالاست انشاءالله
  • ناشناس IR ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    24 3
    درود به شرف تمام پزشکان وپرستاران سرزمینم دستمریزاد
  • کاووس شیروانی RU ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    25 4
    من به پزشکان ایرانی افتخار می کنم شاید چند درصد با پارتی به پزشکی برسند ولی اغلب پزشکان ما طلا هستند ولی حیف که قدرشان را نمی دانیم واغلب مهاجرت می کنند چرا
  • علی IR ۰۷:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    26 4
    درود خدا و همه بندگان مخلصش همه تقدیم شما عزیزان باد که با نجات یک نفر یک جامعه را نجات دادید و امید را برای دیگران زنده کردین.دست تک تک شما را میبوسم
  • ناشناس IR ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    20 4
    درود‌وخسته‌نباشین.خداقوت‌
  • ناشناس AT ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    20 4
    کار این فرشتگان زمینی همیشه ستودنی است
  • ناشناس AT ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    22 3
    کار این فرشتگان زمینی همیشه ستودنی است
  • آراد IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    18 3
    👏👏👏👏👏👏👏👏
  • کاشانی IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    20 4
    احسنت. درود بر زنان فرهیخته ایران زمین
  • IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    19 3
    سلام درود فراوان ب کادر پزشکی زحمتکش ب وجودتون افتخار می‌کنیم
  • مهدی IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    23 0
    درود بر همه شما
  • الینا IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    23 3
    موفق باشید دست مریضاد
  • IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    18 4
    بسیاربسیارعالی‌خداقوت‌چنین‌پزشکان‌تاابدسربلندوپیرورباشندتشکرودست‌مریزات
  • محمد IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    20 2
    دورود خدا بر شما حافظان سلامت تنتون سلامت و عمرتون طولانی و با عزت
  • IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    19 5
    کادر پزشکی خسته نباشند،خدارو شکر،ولی تبریز اینجوری نیست،این سرعت عمل رو من تا حالا ندیدم،خوبه باز کادر پزشکی اون بیمارستان فعال بودن
  • سعید IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    21 4
    دم همشون گرم ماشاالله
  • کوروش بزرگ IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    19 3
    دمتون گرم خداقوت باعث افتخار هر ایرانی هستین❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
  • سالار IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    17 3
    دمشون گرم واقعا به شما افتخار میکنم
  • ناشناس IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    16 5
    خدا عمر وعزت فراوان به همه کادر درمان بده خدا قوت
  • بهنام GE ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    16 1
    درود به شرفتون ،همین که بخاطر جون سه نقر انقدر به جوش اومدین خودش یه دنیا ارزش داره
  • US ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    15 2
    خسته نباشید خدا قوت
  • 💜💣💜 IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    16 3
    درود بر شما💛💜
  • آویشن IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    17 3
    خدا حفظتون کنه عزیزان
  • معلم IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    24 1
    آفرین وهزاران آفرین برشما خیلی باعث خوشحالی وافتخارماشدید دست مریزاد این هم جوابی به آنانی که موفقیت را دررفتن می بینند درست است نخبه بودن و درایران ماندن سخت است اما شجاعت و جسارت ماندن با این امکانات کم هزاران مرتبه بالاتر از رفتن به بهترین کشورهای خارجی است البته رفتن وتحصیل درخارج و برگشت مجدد نه تنها ایراد ندارد بلکه عالی است
  • محمد IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    19 4
    پزشکان و پرستاران و خدمه بیمارستان فرشته های آسمانی هستند که در زمین خدمت می‌کنند. ممنون از همتون که بی منت خدمت میکنید. ممنون از حضورتون سلامت باشید خداقوت
  • پارسا IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    20 2
    باعث افتخاره
  • IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    17 3
    آفرین با غرور به شما نگاه کردم هزاران آفرین به شما مردان و زنان با قدرت ایرانی
  • مینو IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    19 3
    درود وهزاران درود به پزشکان وپرستاران سرزمینم باعث افتخار ملت ایران هستید ولی متعجبم چرا خبر به این مهمی را به سادگی از کنارش عبور کردن ولی اگر خارج از کشور سیل وزلزله بیاد ایران اونقدر خبر رو پخش میکنه که حالمون به هم میخوره.
  • DE ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    21 9
    پیوند سر گفتین پن ترسیدم فک کردم سر یه نفر یه دیگری زدن خخخح
  • اسحاق IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    18 5
    دست تیم پزشکی را می‌بوسم وخاضعانه سرتعظیم فرودمیاورم
  • نجیب زاده IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    21 5
    همیشه پایدار باشید خدا پشت و پناهتان
  • IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    16 14
    سلام و صلوات خدا برشما عزیزان حیات بخش ، اینجا ست که فرق بین شما و دیگران !!؛ مشخص میشود
  • IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    17 3
    خدا قوت پزشکان دلسوز و خسته ناپذیر
  • ش،ش IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    17 3
    احسنت به پزشکان ایرانی
  • ک فخری IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    18 4
    درود برشما مایه افتخار این کشوریدخیلی خوشحال شدم🙏🙏🙏🙏💐💐💐💐💐
  • سیدجلال IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    12 8
    مابچه های شابدوالعظیم والله اگرحتی یک خاطره ی خوب ازاین بیمارستان داشته باشیم
  • حسین IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    19 8
    دمتون گرم کادر د رمان دلسوز
  • ماه IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    21 3
    فقط میتونم بگم خدارو شکر واقعا شکر
  • IQ ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    17 4
    دمتان گرم خداقوت
  • الهه IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    22 3
    خدا حفظتون کنه....
  • Anonymous IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    24 6
    حالا اگه یک دکتر با سهمیه این کار رو می‌کرد چی میشد؟؟ هیچی بیمار مرده بود
  • امید قشقایی اصل IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    16 4
    ماپزشک داشتیم که نه دانشگاه رفت نه کارعلمی کرد نه امریکارفت نه اروپاه....ولی جمجمعه سرزابرمیداشت وخونریزی را بندمیکرد...زانورا برمیداشت ودرمان میکرد....طبیب محلی ...ولی اسمی ازشون نیست....
  • هیدا کوهی US ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    24 4
    احسنت ماشاالله هزاران درود بر شما فرشتگان سلامتی دستتون درد نکنه من همیشه به پزشکان ایران افتخار کرده ام. البته پزشکان نه کاسبان و بازرگانان!!همیشه در پناه خداوند متعال باشید پزشکان واقعی
  • سیده IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    16 4
    واقعا از ته دل به همه کادر درمان و به خانواده اون جوان هم تبریک از صمیم قلب میگم. با خوندن این خبر از خوشحالی برای هموطنانم در بخش های بیمارستانی و سلامتی این جوان گریه شوق کردم.
  • ع-الف IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    12 3
    سلام و درود بر همه پزشکان خدوم و پرتلاش ! دست مریزاد و تن تان همواره سلامت بمانید!
  • K gh IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    12 3
    هزاران بار آفرین بر پزشکانی که آبرو و افتخار ایران زمین هستند،،،۳
  • IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    6 2
    دمتون همیشه گرم دست خدا واهل بیت پشت وپناهتون خیرببینید
  • bahram.sadooghi NL ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    9 3
    احسنتم هزاران آفرین ودست مریزادبه تیم پزشکی که جان انسانی راازمرگ حتمی نجات دادندشما عزیزان باعث افتخارهمه انسانهاهستیدنه ایران تنهادست شمارامیبوسم خداقوت یاعلی
  • IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    9 3
    دست حق همراهتان
  • ایران ویران IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    9 4
    خداوند اجرشان بدهد انشالله این پزشکان با وجدان رو که بر خلاف یه سری پزشکان کاسب صفت که فقط به جیب مردم می اندیشند.و قابل توجه مسولین که نگران کوج این جامعه پزشکی به دامن غرب باشند
  • ملیکا IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    11 3
    درود به پزشکان عزیزمون.باعث افتخارید
  • احمد IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    12 0
    احسنت ودست مریزادبر متخصصین عزیز و فداکار کشور عزیزمان انشالله درتمام مراحل زندگی و پزشکی آینده موفق وسربلندباشیدقدران زحمات بی دریغ شما عزیزان هستم
  • فاطمه IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    12 2
    احسنت به غیرتتان موفق و پایدار باشید
  • ناشناس GB ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    12 3
    خداقوت میگم به شما
  • ایرانی IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    10 3
    درود بر پزشکان زحمت کش
  • حسین IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    14 4
    دست مریزاد به این تیم عزیز پزشکی و بیمارستان فیروزآبادی با مدیریت و کارکنان پر تلاش. از صمیم قلب ❤️ برای شما عزیزان سلامتی و سعادتمندی از خداوند متعال مسألت می نمایم.
  • رضا IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    11 3
    درود بر شما وخداقوت به دست وسر دلتان بدهد
  • پرینا IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    7 6
    سلام و خسته نباشید با این کارتون ثابت کردید که هیچ وقت یه ایرانو نمیشه تهدید کرددرود به ایرانو ایرانی ❤️👏👏🫶
  • مهرداد IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    20 4
    درود بر پزشکان زحمتکش هرچه شما دارید باعث افتخار ایران هستین در عوض فوتبالیست هامون باعث خفت و خواری ایران هستن .
  • milad IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    17 3
    احسنت به پزشکان عزیز و زحمتکش
  • یک ایرانی IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    18 3
    خداروشکر.ایران وایرانی همیشه باغیرت واستوار. وجودتان باعث افتخاراست. غرورآفرینان
  • پورجعفری IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    12 3
    سلام علیکم خسته نباشید دست مریزاد ان شاالله همیشه سالم وتندرست وبرقرار باشید ایران عزیزبه شما انسانهای خوب وفداکار نیاز داره در پناه خدا سربلند وپیروز باشید
  • پری IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    15 3
    بہ افتخار پزشکان وکادر درمان👏🏻👏🏻 دمتون گرم وسایہ اتون مستفام 😘😘
  • ستاره IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    14 3
    احسنت و مرحبا غرور ایرانی و برتری ایرانی یعنی همین
  • لیلا US ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    16 3
    خداحفظتون کنه خدا قوت که اینطور دلسوزانه خدمت می کنید
  • نسرین IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    14 4
    احسنت به این جراح که واقعا پنجه طلاست. دویست ساله باشید به همراه تیم فعال ودلسوزتون.
  • محمد IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    11 2
    درود برشما
    • مرتضی IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
      6 3
      احسنت شماها افتخار این کشور هستید خدا به همه شما سلامتي بدهد دعای من‌ پشت‌ سر شماهاست دورود براهمتون
  • سعادتی IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    11 3
    به پزشکان کشورم افتخار میکنم .خدا پشت وپناه همه پزشکان که با وجود این همه کمبودها این چنین خدمت می‌کنند ترسم ازاین هست که اینها راهم نتوانند نگهدارند وترک وطن کنند
  • IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    12 5
    ماشاالله خدانگهدارتان باشد انشاالله روزبه روز شاهد پیشرفت همه عزیرانی که برای کشورمان ایران تلاش مکنند که پرچم کشورمان بالا باشدباشیم به امید خدای مهربان
  • علی ارداقی IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    17 12
    زنده باد کادر پزشکی. زنده باد هوا فضا سپاه زنده باد سپاه قدس هر ارگانی که واسه این ملت خدمت میکنه
  • رادین IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    13 9
    دست تمام پزشکان ایرانی راباید بوسید
    • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
      16 9
      سپاه دیگه چی بودگفتی
  • فاطمه IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    18 7
    دوستان منفی نگر همجا حضور دارند،منتها خودشون یه چسب زخم ساده بلد نیستن بزنن،همه جا هم زودتر از همه نظر منفی میدن،الانم این دستاورد پزشکان غیورکشور رو نمیبینند،ب حاشیه میرن کدحالا چرا اینجور شده بود؟دعوا ناموسی بوده؟؟؟بابا تو کار بزرگ رو ببین بزرگوار
  • علی CA ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    10 3
    دست مریزاد خداوند بشما وتمام دکترهای وقعی سلامتی دتوفیق روز افزون بده و من الله توفیق
  • پزشکیار IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    15 13
    لا تَسقُطُ مِن وَرَقَه اِلّا یَعلَمُها هیچ برگی از درخت جدا نمیشود مگر به اِذن او ( خدا )
  • IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    11 4
    احسنت برشما
  • سرگرد زهرا ب IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    8 4
    پایه ایران همین پزشکان هستن به خودم افتخار میکنم تو ایران با این همه کارآفرین مثبت بزرگ شدم دمتون بخاری دس میرزاد
  • معصومه IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    9 4
    #زندگی_جمعی ما با هم دنیا رو میسازیم
  • امیر IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    8 3
    فقط میتوانم بگم شما باعث افتخار جامعه پزشگی هستید درود بر شما
  • مصیب بیرانوند IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    9 3
    عرض ادب و سلام و خسته نباشید به این تیم پزشکی و تمام کارکنان زحمت کش
  • IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    12 9
    خوبه این کار چند هفته پیش هم تو اسراییل اتفاق افتاد که جراحان کار بلد اسراییلی سر یک کودک فلسطینی را پیوند زدند درود بر تمام پزشکان که همه را یکسان می‌بینند
  • IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    18 4
    من اگه انگشت پام پیوند شده بود به این سرعت سرپا نمیشدم
  • شیوا IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    8 4
    خدایا صد هزار مرتبه شکرت کم هم این جوان نجات پیدا کرد وتشکر ویژه از تیم پزشکی زحمت کش خدا قوت بهشون میگم به امید آینده خیلی روشن تر برای ایران عزیزم
  • حمید رضا IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    9 3
    پاینده باد ایران زنده باد ایرانی...
  • ذبیح IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    12 1
    شاهکار کردید خدا گردت
  • احمد IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    8 2
    درود بر شما ارزشمندان این مرز و بوم،
  • سعید IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    7 1
    مرحبا
  • محمد غفاری IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    10 1
    انشالله همیشه خوش بدرخشید وموفق باشین اجرتون با آقا سیدالشهدا انشالله دستمزد کارهای خوبتون رو از آقا بگیرین همیشه سلامت و تندرست باشین همه پزشکان که زحمت میکشند
  • IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    5 4
    احسنت
  • IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    7 3
    حیف پزشکان بازیرمیزیگرفتن خودشان رابی ارزش گردنه وگرنه همان حق الزحمه که عددکمی نیست قانع بودندچه عزتی درمیان مردم داشتند این زیادی خواستن مال دنیا که به دنیا می ماند خیلی بداست
  • IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    7 3
    دمتون گرم
  • موسوی IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    8 3
    دست مریزاد برپزشکان ایران.افتخارملت هستید،خداپشت وپناهتان
  • رامین IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    5 4
    درود بر شرفتان
  • هوا IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    2 6
    آخه پیوند سر هم مگه داریم . چرا شما اینجوریید
  • فریبا IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    3 5
    خداروشکر....تیم پزشکی خداقوت
  • US ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    6 3
    درود بر شما امیدواریم شاهد کار گروهی پزشکی خیلی بیشتر باشیم تا هم مایه افتخار خرسندی خوشحالی برای خود عزیزان وهم کشورمون باشن موفق پایدار باشن
  • گمنام IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    5 3
    درود و خسته نباشید عزیزان شما باعت افتخار ملت ایرانید زنده باد وطنم
  • عباس IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    5 3
    من به جوانان کشورم اطمینان کامل دارم مطمئن بودم موفق میشوند.بارهاموفقیت هایشان راتجربه کردم خدا دست پاک را همیشه پر میکند .افتخار بزرگیست
  • IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    9 4
    من به نوبه خودم میگم الهی درد تک تک این گروه پزشکی بخوره به جون من تا اینها سالم وسر بلند باشن و بتونن از تخصص و تعهدشون همچنان استفاده بشه . حلالتون باشه شیر مادراتون ونون پدرهاتون . فقط خدا میتونه لطف شما را جبران کنه .
  • محمدی IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    4 3
    خداقوت بر پزشگان باغیرت خداوند به شما عزیزان سلامتی و تندرستی عنایت کند وامیدوارم همیشه بدرخشید
  • اردشیر IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    5 3
    درود بی کران به پزشکان بی ریای کشورم
  • اشرفی IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    5 3
    خدا قوت دست خدا یارتان دلاوران
  • فرح IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    6 3
    خدا را شکر که چنین پزشکان دلسوزی در ایران پیدا میشه خدا حفظشون کنه
  • رحیم IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    6 2
    درود بر پزشکان با غیرت ایران
  • IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    8 6
    یک دقیقه به مغز انسان خون نرسه مرگ حتمیه پس الکی بزرگش نکنید
  • وحید IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    9 5
    یه نشان شجاعت و عالی هم باید به اون کارمند اورژانس و امبولانس داد، اینها کار های اولیه و جلوی خونریزی رو گرفتن که رسیده تا بیمارستان
  • ناشناس US ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    9 4
    دست مریزاد بر شما پزشکان متخصص و ننگ و ذلت و نفرین بد کسانی که جوانان این مملکت رو بخاطر هیچ می کشند
  • صدیقه IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    7 3
    آفرین ایران و ایرانی درود به پزشکان باوجدان
  • عععع IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    8 3
    واقعا عالی بود چشم دشمنان کور
  • خدایار IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    10 3
    بغض در گلو و اشک در چشم دارم از خشنودی و خرسندی و احساس غرور و افتخار اینکه در میهن مان چنین پزشکان ورزیده، دانا ، توانا و شیردل داریم، و اینکه یک جوان خوب کشورمان را همچنان در کنار خود داریم. درود و هزاران بار درود بر این پزشکان سرافراز و ارزنده و همه پرستاران و پایوران بهداشت و درمان
  • منصور IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    9 3
    سلام. درود به همه کسانی که بدون چشمداشتی شرافتمندانه به خلق خدا خدمت میکنند.
  • IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    7 4
    درتمام رشته ها اینگونه افراد زبده وکاربلد وجود داره ولی شوربختانه بلدها درکناره اند و نابلدها برسرکار
  • محمد IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    8 3
    درود بر شرفتان🌹🌹🌹
  • ایرانیان IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    11 3
    درود و هزاران آفرین بر این پزشکان فوق العاده ی تهرانی😍شما این افتخار رو نصیب ایران و ایرانیان کردید👏
  • IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    9 3
    افرین به شیرمردان ایرانی خدا قوت
  • IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    10 3
    احسنت ومرحبا به شما جوانان عزیز ودانشمند که مایه افتخار ایران وبرادران هستید ، به شما افتخار می کنیم ودست تک تک شما را می بوسیم، دست مریزاد
  • م IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    11 5
    احسنت به شما پزشکان ناهرودلسوز
  • امیدی US ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    4 1
    با عرض سلام و خسته نباشید . عمل افتخار امیزی انجام دادید .ولی اسمش پیوند سر نیست . پیوند رگ و عصب شاید ولی سر را که عوض نکردید . خسته نباشید . امیدوار شدم .
  • IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    8 1
    سلام بردستان هنرمندتون درواقع هنرمند واقعی شماهستید نه اون تیتیش سوسولهای اِوا خواهری بی عرضه که از سر بی هنری فاض هنرمندی گرفتن وجو خفه شون کرده وهمچنین خاک برسراون حسودهایی که از حسادت دارند میمیرند
  • IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    7 0
    اول خدا بعد پزشکان وجراحان چطور جان دوباره میبخشند که جانان بخشیده بود!
  • فرزانه IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    5 1
    دمتون گرم خدا قوت دلیر مردان
  • IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    7 0
    درود بر شرافت این پزشکان عزیز امید است در آینده کشورمان بتواند اینگونه پزشکان و افراد سودمندی را تحویل جامعه بدهد .
  • ناشناس IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    7 0
    تشکر کافی نیس برای شما عزیزان کاش مسئولان محترم قدر این پزشکان عزیزمونو بدونن واز این پزشکان خوب مراقبت کنن سرمایه این مملکت هستن
  • رضا IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    5 0
    خدا قوت. دست‌مریزاد.👏👏👏
  • IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    5 0
    درودخدا برشما..افتخار ایران وایرانی.
  • ایرانی IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    6 0
    درود برشما خدا قوت زنده باشین
  • مینا IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    5 0
    واقعا دست مریزاد کیف کردم خدایاااااا شکرت .خیلی خوشحال شدم دست همه ی کادر درمان درد نکنه
  • مریم IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    5 1
    خدا انشالله بهتون سلامتی بده. خداروشکر. چه اتفاق پرغروری
  • مهرداد IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    5 0
    آفرین بر شرف و همتتان
  • فاطمه IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    6 0
    ممنونم خدا بهترین پاداشو بهتون بده
  • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    7 0
    الهی شکر ت
  • سادات IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    7 0
    افرین به پزشکان زحمت کش
  • رضا IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    8 0
    واقعا گل کاشتید ، انشاالله همیشه شاد و سلامت باشید که دل یک ملت رو شاد کردید ، خداروشکر که چنین دکترهایی داریم دمتون گرم.
  • من IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    6 0
    باشه
  • IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    4 0
    ❤️
  • علی IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    5 0
    احسنت وتو پرچم ها بالا خدا دیارسرتو ماشاالله
  • ساحل IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    6 0
    درود بر پزشکان دلسوز که توان وحرفه خود را درکشور خودبه کار میگیرند...دعای مابدرقه راه زندگی شما
  • IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    8 2
    درود
  • IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    6 0
    دمتون گرم .خسته نباشید ❤
  • ابراهیم IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    8 0
    درودخداوندبرشماحافظان سلامت این اب وخاک آفرین برشماوغیرتتان اینکه پای بندقسم پزشکیتان بودیدوهستیدافتخاری است برای هرایرانی
  • IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    7 0
    درود بر کادر درمانی خالص ومخلص
  • محمد سالارزاده IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    7 0
    درود بر غیرت شما کادر درمان که در همه جای کشور حماسه می افرینید در زمان کرونا نیز به همه اثبات کردید که به یاری خداوند متعال برای نجات همنوعان خود از هیچ کوششی دریغ نمی کنید اجرکم عند الله
  • محمد تقی دهقانی IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    5 2
    از شوق این کار زیبای دکترای ایران هر وقت متن کار انجام شده رو میخونم اشک از چشمانم جاری میشود خدا قوت
  • IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    7 0
    آفرین احسنت به پزشکان وکادر درمان کشورم افتخار میکنیم ودستان پر مهر ومحبتتان را میفشاریم ومیبوسیم فرزندان پاک ایران علی یارتان دست حق نگهدارتان .
  • محمد DE ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    7 1
    دست تمام عوامل کادر پزشکی از اورژانس تا جراحان و پرستاران و عوامل اتاق عمل درد نکند فقط باید مواظبت نمود مبادا با چنین افرادی نا مهربانی نموده و آنها هم جلاء وطن کنند
  • US ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    8 1
    کاری بسیار عالی موفق باشید انشالله
  • TR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    9 0
    امیدوارم که سیاست‌های اشتباه دولتمردان باعث مهاجرت این پزشکان و متخصصین عزیز نشود .
  • علی US ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    11 2
    درود به شرفتان و تف به شرف آنهایی که پزشکان را به بهانه های مختلف تحقیر و باعث مهاجرتشان از کشور می شوند.
  • صفورا IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    14 1
    سلام درود بر تمامی کادر درمان خداوند به این جوان زندگی دوباره بخشید امیدوارم سلامت باشند و قدر خود را بیشتر بداند
  • IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    15 11
    احسنت واقعا علم پزشکی در کشور ما مایه افختار وغرور است قابل توجه کسانی که دائما کشور خودشون رو حقیر میشمرن وخمه چیز را سیاه میبینند
  • علی اشرف IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    0 0
    هزاران درود نصیب شما لذت بردم از همدلی و تخصص و عشق به کار و تعهد همه شما عزیزان
  • IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    0 0
    دروووووووود بر شرفتان، غیرتتان ،عشق به کار و ایثارتان
  • م US ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    0 0
    استثناء بوده همچین رسیدگی به بیمار وگرنه بعضی از دکترا بیمارا آدم حساب نمیکنن فقط میگیرن
  • IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    1 0
    خداقوت دست مریزادخداپشت وپناهتان همیشه گروهی باشیدوموفق الهی یروزی که نزدیک نزدیک باشه انشاءالله کشورعزیزماایران سربلندوسربلنددرکل کره خاکی بشه
  • امید IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    0 1
    فیلم مگه؟؟؟ارررره()
  • امید IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    0 1
    اره۲بار
  • الی IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    0 1
    چرا رو گردنش هیچ پانسمان یا جای زخنی نیست برام سواله
  • رقیه زارعی IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    0 0
    افتخارمیکنم که هموطن عزیزم موفق شده یه همچین جراحی انجام بده زنده بادکادرپزشکی زنده بادایران
  • زینب کریمیان IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    0 0
    خداقوت درود برشما خداروشکر
  • IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    0 0
    احسن به تعهد و مسئولیت پذیری که کادر این بیمارستان داشتن نگفتن ولش کن این که دیگه داره میمیره فقط خدا میتونه اجر این پاکان بده
  • IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    0 0
    احسن به تعهد و مسئولیت پذیری که کادر این بیمارستان داشتن نگفتن ولش کن این که دیگه داره میمیره فقط خدا میتونه اجر این پاکان بده
  • IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    0 0
    احسن به تعهد و مسئولیت پذیری که کادر این بیمارستان داشتن نگفتن ولش کن این که دیگه داره میمیره فقط خدا میتونه اجر این پاکان بده
  • IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    1 0
    احسن به تعهد و مسئولیت پذیری که کادر این بیمارستان داشتن نگفتن ولش کن این که دیگه داره میمیره فقط خدا میتونه اجر این پاکان بده
  • IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    0 0
    با سلام وخسته نباشند کادر زحمت کش بیمارستان بنده دس همه عزیزان را میبوسم
  • ایران دوست IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    0 0
    سلام، خداقوت، خداوند بر عزت شما بیفزاید ،درود بر ایران و ایرانی، پیش به سوی ایران سربلند .🌹
  • زهره IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    0 0
    درود وهزاران آفرین بر این پزشکان
  • شلاله IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    0 0
    خدا قوت عزیزان . اجرتان با خدا.
  • ناهید IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    0 0
    خدا قوت خسته نباشین افتخار اوران عزیز وخدایا شکرت که اون جوان از مرگ حتمی نجات پیدا کرد
  • غلامرضا نیلیه DE ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    1 0
    سلام نباید غافل شد از همت وتلاش تیمی و اما مهمتر (خواست خدای متعال )
  • ف ق IR ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    1 0
    سلام درود به شماعزیزان دعای آقاامام زمان بدرقه راهتان سربازان آقاامام زمان شمامایه افتخارماهستید خدانگهدارتون دلاوران
  • محمد IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    0 0
    خدا قوت قهرمانان وطن کیه که قدر بدونه
  • افروز عطایی IR ۰۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    0 0
    خداروشکر. خداروشکر. خداروشکر
  • نرگس IR ۰۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    0 0
    درود بر شما فرشتگان زمینی
  • نرگس IR ۰۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    1 1
    بسیار عالی بود کارتون من خودم یه فرد افغانستانی هستم ولی در ایران به دنیا اومدم بسیار خوشحالم که در چنین کشوری زاده شدم
  • IR ۰۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    0 0
    خدا قوت خدا عمر با عزت به پزشکان عزیز این مرز و بوم بدهد
  • IR ۰۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    1 0
    انشاءلله که از این موفقیت ها باز هم به همت متخصصان داشته باشیم. چقدر خوبه که آدم خبر افتخار آمیز از کشورش بشنود.
  • IR ۰۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    1 0
    خداوند بزرگ همیشه پشت پناهتان باشه که افتخار هر ایرانی هستید پیروز موفق باشید
  • IR ۰۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    1 0
    خداشکرخسته نباشیدافرین دم همتون گرم
  • IR ۰۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    1 0
    خداشکرخسته نباشیدافرین دم همتون گرم
  • IR ۰۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    1 0
    سلام و درود خدابرشما،تبریک میگم انشاءالله همیشه سلامت و سربلند وعاقبت بخیرباشید،باآرزوی بهترینها برای شما
  • نامیرا IR ۰۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    1 0
    درود بر شما افتخار میکنیم ب شما ک همیشه با جان و دل، شرافت و وجدان تمام تلاشتون رو میکنید برای بهبود و سلامت بیماران درود بر شرفتون. خدا ب تمام پزشکان شریف سلامتی،سربلندی،سعادت و طول عمری با عزت ببخشد🤲🏻🤲🏻🤲🏻
  • ارسلان تیموری IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    1 0
    جانم فدای ایران زنده باد ایران ایرانی زنده باد کادر پزشکی
  • صولت پورعماد IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    1 0
    درود وخسته نباشید به پرستاران تیم اورژانس بیمارستان فیروزآبادی وپرستاران تیم اطاق عمل وتیم پرستاری بعداز عمل دربخش بستری که دوشادوش پزشکان نقش به سزایی درموفقیت این عمل داشته اند پرستاران عزیز مایه افتخارید
  • حامد IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    1 1
    هزار الله اکبر به قدرت خداوند که بواسطه ی پزشکان (فرشتگان زمینی) همیشه بیشتر از چیز نمایان می‌شود. 💗💗🧎‍♂️🧎‍♂️
  • مانی IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    1 0
    الهی شکر. قدرت خدا، وجدان کاری، سرعت عمل، امید.
  • حمید IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    1 0
    پاینده باشید ،کیف کردم خدا نگهدارتان شما پزشکان فرشته اید
  • IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    1 0
    خداوند آخر عاقبت چنین دکترای به خیر کند...
  • IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    1 1
    درود برشیر زنان دانشمندودانابه ارزشهای انسانیت بشریت
  • ترنم IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    1 0
    احسنت به تمامی پزشکان دلسوز و پرتوان کشورم دست مریزاد شما لایق پرستیدن هستید
  • مهری IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    0 0
    خدا قوت دست مریضاد واقعا ایول الله دارید
  • IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    0 0
    درود به پزشکان حاذق ایرانی افتخار میکنیم که بهترین پزشکان ایرانی هستن که ای کاش مسئولین قدرشون و بدونن🌹
  • IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    0 0
    به خود می بالیم از وجود چنین افرادی تربخدا حفظ کنید این افراد افتخار آفرین ایرانی را
  • IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    2 0
    عجیب اما واقعی
    • زینب علیپور IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
      0 0
      خداقوت دلاورمردان پرچم بیمارستان فیروزآبادی بالاست
  • اکرم قربانی IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    0 0
    فقط باید فیلم عمل جراحی رو روی این فرد ببینید تا بدونید چه کار سختی انجام شده از لایه این همه خون و گوشت رگ پیدا کنی و کار درست انجام بدی
  • ناشناس IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    0 0
    سلام. خداقوت. احسنت به کادر درمان بیمارستان فیروز آبادی. شما باعث افتخار ما جنوب شهری ها هستید.
  • ندارالملک ‌ IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    0 0
    آجر وپاداش این پزشک و تیم جراحی محترم با خداوند بزرگ ( قدرت مطلق درجهان هستی) انشالله همیشه سالم و سرحال باشند
  • حبیب IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    1 0
    گزارش‌های این سایت خبری مثل رمان خواندن شماها باید داستان نویس میشدید تا گزارشگر
  • Cahngiz IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    1 0
    با سلام و درود فراوان خسته نباشید به کادر درمان تیم پزشکی شماها فرشته اید
  • ایران IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    2 0
    کادر درمان وپزشکی همیشه و در همه حال خود رو ثابت کردند واین بار شاهکار.اشک شوق ریختم وبه ایرانی بودنم افتخار کردم.آفرین .
  • IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    0 0
    افتخار ایران و جهان اسلام هستند
  • مجتبی IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    2 0
    من خودم کادر درمان بیمارستان فیروزابادی هستم ما تو ایام کرونا چند همکار از دست دادیم ولی اینقدر به کارکنان این بیمارستان بی اهمیت هستند که باور کردی نیست نه حقوق درستی به ما میدن نه چیز دیگه فقط فحش ناسزا از بیمار و همراهان بیمار خوب فحش ناسزا میگن خواهشا رسیدگی کنید
  • لیلا IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    1 0
    ایوال داران خدا پشت و پناهشون باشه
  • میترا US ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    1 0
    سلام ودرود براین کادردرمان وپزشکان مسئولیت پذیروباتجربه انشالله خدابه شماوعزیزانتون سلامتی وخوشبختی عطاکنه امیدوارم الگویی باشید برای سایرپزشکان این موفقیت نشان دهنده مدیریت خوب این بیمارستان می باشد خودم کادردرمان هستم وشاهدبی مدیریتی وتلف شدن جان بیمارانی هستم که به خاطر مدیریت ضعیف می باشد.
  • میترا US ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    1 0
    سلام ودرود براین کادردرمان وپزشکان مسئولیت پذیروباتجربه انشالله خدابه شماوعزیزانتون سلامتی وخوشبختی عطاکنه امیدوارم الگویی باشید برای سایرپزشکان این موفقیت نشان دهنده مدیریت خوب این بیمارستان می باشد خودم کادردرمان هستم وشاهدبی مدیریتی وتلف شدن جان بیمارانی هستم که به خاطر مدیریت ضعیف می باشد.
  • میترا US ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    0 0
    سلام ودرود براین کادردرمان وپزشکان مسئولیت پذیروباتجربه انشالله خدابه شماوعزیزانتون سلامتی وخوشبختی عطاکنه امیدوارم الگویی باشید برای سایرپزشکان این موفقیت نشان دهنده مدیریت خوب این بیمارستان می باشد خودم کادردرمان هستم وشاهدبی مدیریتی وتلف شدن جان بیمارانی هستم که به خاطر مدیریت ضعیف می باشد.
  • میترا US ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    1 0
    سلام ودرود براین کادردرمان وپزشکان مسئولیت پذیروباتجربه انشالله خدابه شماوعزیزانتون سلامتی وخوشبختی عطاکنه امیدوارم الگویی باشید برای سایرپزشکان این موفقیت نشان دهنده مدیریت خوب این بیمارستان می باشد خودم کادردرمان هستم وشاهدبی مدیریتی وتلف شدن جان بیمارانی هستم که به خاطر مدیریت ضعیف می باشد.
  • میترا US ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    1 1
    سلام ودرود براین کادردرمان وپزشکان مسئولیت پذیروباتجربه انشالله خدابه شماوعزیزانتون سلامتی وخوشبختی عطاکنه امیدوارم الگویی باشید برای سایرپزشکان این موفقیت نشان دهنده مدیریت خوب این بیمارستان می باشد خودم کادردرمان هستم وشاهدبی مدیریتی وتلف شدن جان بیمارانی هستم که به خاطر مدیریت ضعیف می باشد.
    • IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
      0 0
      سلام.خدا خیرتون بده.شما امید ناامیدان هستید. دست خودم من پیوندی هستش و می‌دونم و دیدم چقدر زحمت واسترس به خاطر یک عمل وجود دارد اونم این عمل که خیلی سنگینه.دست تک تک شما عزیزان می‌بوسم.
  • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    0 0
    آفرین
    • بیتا IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
      0 0
      خداقوت به کادردرمان ولی احتمالا مثل سایر نخبگان بدزدن ببرنشون.
  • IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    0 1
    همان گونه که از موفقیت ها ودستاورد ها می کوید و می ستایید باید از کم بود ها و کاستی ها ومشکلات هم بگویید خدمات درمانی در مجموع در ایران بسیار گران و کم کیفیت است ایران با این هم منابع وثروت طبیعی نباید چنین حال و روزگاری داشته باشدکه مشکلات مالی هم کادر درمان وهم بیمار را بیچاره کند
  • فرهنگی IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    1 0
    آفرین و مرحبا،دست مریزاد، خدا نگهدار این تیم متخصص باشه و انشاءالله خدا هیچوقت در زندگی شخصی و کاری نا امیدشون نکنه الحق والانصاف کادر بهداشت و درمان همگی بسیار پر تلاشند خدا همیشه محافظشون باشه و بهترینها رو براشون رقم بزنه
  • IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    1 0
    درود بر شرف پزشکان ایرانی متعهد به وطن شیر مادر حالا لتان
  • محمد IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    0 0
    سلام و خدا قوت به تمامی پرسنل و پزشکان زحمت کش بیمارستانها دست بوس همشون هستیم انشالله همیشه سلامت باشن
  • الیاس عقبایی IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    0 0
    دستان درد نکند و دستان را میبوسم وافتخاری برای ایران می‌باشید این عزیزان کادر درمانی قبلأ در هشت سال دفاع مقدس هم ثابت کرده بودند ممنون
  • مختار میرزایی IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    0 0
    ضمن عرض سلام و ادب و احترام دست مریزاد عرض می کنم و بوسه افتخار می زنم بر دستانی که افتخار بزرگی افریدندو ما به وجود چنین انسانهایی افتخار می کنیم.خداوند متعال به شما بزرگواران توفیقات روزافزون عنایت فرماید.
  • Ali IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    0 0
    آفرین احسنت به همتتون 🌹🌹🌹🌹 ایرانی اگه دل به کار بده همه کاری رو می‌تونه به نحو احسن انجام بده فقط خدا کنه تو همه عرصه ها مجریان امور اینطوری عمل کنم تا پیشرفت های بیشتری رو شاهد باشیم و پرچممون همیشه بالا باشه🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ما میتوانیم💪💪💪 اگر علم در ثریا هم باشد مردمانی از فارس به آن دست میابند. حضرت محمد (ص)
  • IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    0 0
    خداپشت وپناهتان کاش شهرماهم امکانات داشت اینجا برادرزاده من توتصادف تنها باشکستگی لگن که خونریزی داخلی کرده بود با این که ۵ساعت نرمال بود امارفته رفته به شوک رفت وبعداز ۱۰ساعت توسنه ۲۵سالگی جون خودشو ازدست داد
  • US ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    0 0
    افرین بر شما خداوند پاداش شما رو بده جز خدا کسی نمی تونه جواب زحمت شما رو بده
  • سعید IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    0 0
    تا خدا نخواد برگی از درختی نمیفته. خدایا شکرت
  • سحرخیز IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    0 0
    من با خوندن این متن و خبر... فقط اشک شوق ریختم. و افتخار کردم به ایرانی بودنم. دست مریزاد. سپاس فراوان از شما حافظان سلامت... انشاالله که هميشه سلامت و پایدار باشید.
  • ناشناس IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    0 0
    خسته نباشید و خداوند اجرتون بده ...خدا رو شکر که با تخصص و توانمندی تیم پزشکی ،به این جوان جانی دوباره بخشیده شد
  • IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    0 0
    عالی ...ولی یک نقاشی یا تصویر از قبل عمل میذاشتین که ببینیم قبلش چطور بود
  • بختیار رضائی IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    0 0
    سلام درودخداوند برشما پزشکان وپرستاران صبور این مرزوبوم بخصوص تیم پزشکی که این افتخار را برای ایران وایرانی بوجود آوردند بنده به نوبه خودم دست تک تک آنها را میبوسم
  • ایرج IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    0 0
    باسلام ودرودبراین تیم پزشکی عزیز درودبه شرفتان خداوند پشت وپناهتان باشد
  • IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    0 0
    خسته نباشید
  • محمدی IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    1 0
    جانم فدای شما فرشتگان عزیز دستتان را میبوسم
  • IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    1 0
    سلام و درود خدا بر شما فرشتگان نجات! خسته نباشید.مبارکتون باشه! خدا حفظتون کنه! خدا رو شکر! سر فراز و شاد باشید!!!۶۸۹
  • محمد حسنیان عمرانی UA ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    1 0
    مخلصیم این افراد فرشته های خداوند روی زمين هستند شبیه انسان ساخته شدند امام حسین علیه السلام اجر شمارا در این دنیا و آخرت بدهد
  • صادقی IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
    1 0
    خداروشکربرای این جوان عزیزوپرسنل محترم ووظیفه شناس اورژانسوپزشکان عزیزی که این کاربزرگ روانجام دادندخیلی خوشحالم
  • نجغی IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
    2 0
    زنده باشید دست مریزاد. هزاران درود، بهتون افتخار می کنیم.
  • علی IR ۰۶:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
    2 0
    دمتوووون گرررررم واقعا
  • IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
    2 0
    ایران بهترین نخبگان علمی دنیا را داره قدرشان را بدانیم .
  • اکرم IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
    1 0
    ایشالله همیشه سربلند باشید
  • جعفر حسامی IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
    1 1
    سلام تشکر از سرکارخانم دکتر میترا حسامی مقدم فوق تخصصی جراحی قلب و عروق افتخار ایران و ایرانی تشکر فراوان از جامعه پز شکی ایران ما می توانیم را معنا نمود