مدیر نوسازی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از آغاز پرداخت وام ۱۵۰ میلیونی نوسازی تاکسی در شهر تهران خبر داد.

تاکسیرانی شهر تهران

به گزارش همشهری آنلاین، امین رهبر در مورد جزئیات وام ۱۵۰میلیونی نوسازی تاکسی های فرسوده تهران توضیح داد: شهرداری تهران از منابع داخلی خود تسهیلاتی را برای نوسازی تاکسی‌های فرسوده با مشارکت صندوق کارآفرینی امید فراهم کرده است و تاکسیرانان برای دریافت تسهیلات با مراجعه به اداره نوسازی سازمان تاکسیرانی باید نسبت به ثبت نام اقدام‌ کنند که متناسب با زمان ثبت نام برای تشکیل و تکمیل پرونده بانکی، به صندوق کارآفرینی امید برای بهره‌مندی از تسهیلات معرفی می‌شوند.

جزییات این تسهیلات را از زبان مدیر نوسازی مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران بخوانید: 

  • تسهیلات ۱۵۰ میلیون تومانی با کارمزد ۸ درصد و بازپرداخت ۶۰ ماهه با سه ماه تنفس از ابتدای شهریورماه سال جاری برای نوسازی تاکسی‌ها آغاز شده است.
  • ضامن این تسهیلات یک برگ چک صیادی و سند خودرو است که اجازه فروش خودرو را تا پایان پرداخت اقساط که ۵ سال می‌شود، نخواهد داشت.
  •  قرارداد شهرداری تهران با صندوق کارآفرینی امید برای نوسازی تاکسی های فرسوده مبلغ ۱۵۰۰ میلیارد تومان است، این قرارداد از اول شهریورماه عملیاتی شده و  با این مبلغ می بایست ۱۰ هزار دستگاه تاکسی را در یک سال نوسازی کرد.
  • براساس برنامه ریزی های انجام شده می‌بایست ماهانه حداقل یکهزار پرونده بانکی در صندوق کارآفرینی امید تشکیل دهیم تا متقاضیان بتوانند وام را دریافت کنند.
  • فعلا تنها خودرویی که توانسته مجوز شماره گذاری تاکسی را اخذ کند، "سمند سورن" بوده است.
کد خبر 783174
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha