یکی از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین سازمان‌های تحقیقاتی یوفوهای غیرنظامی زمین، سمپوزیوم خود را به کنتاکی می‌آورد.

یوفو

به گزارش همشهری آنلاین، شبکه یوفو متقابل (MUFON) سمپوزیوم بین‌المللی۲۰۲۳ خود را در کاوینگتون از ۲۴ تا ۲۷اوت (دوم تا پنجم شهریور) برگزار می‌کند. این سازمان در سال ۱۹۶۹ تاسیس شده و تلاش‌های بسیاری برای شناخت یوفوها انجام داده است. موضوع امسال سمپوزیوم «دوست یا دشمن ۲.۰» است. سازمان‌دهندگان گفته‌اند که هدف از این کنفرانس نزدیک شدن گامی دیگر به کشف اسرار پیرامون اشیای پرنده ناشناس است. MUFON می‌گوید که شرکت‌کنندگان برای پاسخ به این پرسش‌های اساسی تلاش خواهند کرد:

  • آنها چه کسانی هستند؟
  • چرا آنها اینجا هستند؟
  • آنها چه می‌خواهند؟

آنها در تمام تاریخ ثبت‌شده، با ما بوده‌اند، اما ما نمی‌شناسیم‌شان. آنها در نبردهای باستانی مداخله کرده‌اند و کشتی‌های جنگی مدرن ما را زیرنظر داشته و دارند.

فناوری آنها می‌تواند بمب‌های هسته‌ای ما را خاموش کند و از سریع‌ترین جت‌های ما پیشی بگیرد. اما طبق گزارش‌ها، آنها کشته‌اند و کشته هم شده‌اند و همچنین ما را ربوده‌اند تا آزادمان کنند.

آیا آنها مسافران زمان هستند و از همه مهم‌تر، به‌دنبال چه چیزی هستند و چه می‌خواهند؟ این سمپوزیوم شامل سخنرانی دیوید پائولیدس، محقق بشقاب‌پرنده، دکتر آوی لوب، ستاره‌شناس هاروارد و باربارا سبحانی، مدیر کمک هزینه فضایی ناساست.

این رویداد همچنین شامل آموزش تحقیقات میدانی، بازدید از موزه ملی نیروی هوایی در پایگاه رایت-پترسون در کنار جلسات و کارگاه‌های آموزشی خواهد بود. ماموریت MUFON، بررسی مشاهده یوفوها و جمع‌آوری داده‌ها در پایگاه داده سازمان برای استفاده توسط محققان در سراسر جهان، ترویج تحقیق در مورد بشقاب‌پرنده‌ها برای کشف ماهیت واقعی این پدیده، با چشم‌انداز به پیشرفت‌های علمی و بهبود زندگی در سیاره ما و آموزش عمومی در مورد پدیده بشقاب پرنده و تأثیر بالقوه آن بر جامعه است.

این کنفرانس پس از ۲ پیشرفت مهم در تحقیقات UFO در آمریکا برگزار می‌شود.‌ ماه گذشته، یک گروه دو حزبی از سناتورها اصلاحیه‌ای را در قانون مجوز دفاع ملی ارائه کردند که براساس آن انتشار سوابق مربوط به بشقاب‌پرنده‌ها که به‌عنوان «پدیده‌های ناهنجار ناشناس» (UAP) نیز شناخته می‌شوند، الزامی است. این اصلاحیه به‌طور خاص اداره بایگانی و سوابق ملی را ملزم به ایجاد مجموعه سوابق UAP می‌کند. سوابق موجود در مجموعه برای دسترسی عموم در دسترس خواهد بود، مگر اینکه یک هیأت بازبینی مستقل دلیل خاصی در مورد اینکه چرا اسناد خاص باید طبقه‌بندی شوند ارائه دهد.

کد خبر 782761

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha