مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران از نگاه مدرسه محوری در تصمیمات ترافیکی مهرماه خبر داد.

ترافیک محدوده نمایشگاه بین‌المللی تهران

به گزارش همشهری آنلاین، آمادگی برای استقبال از مهر، یکی از مهم‌ترین و پُرمسئولیت‌ترین اقدامات ترافیکی برای مدیریت شهری است و تلاش می‌کنیم تا بهترین عملکرد خود را در این حوزه انجام دهیم. مهدی گلشنی مدیر کل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران با بیان این مطلب به رفع گره‌های ترافیکی اطراف مدارس و تأمین ایمنی حداکثری حمل و نقل دانش‌آموزان تاکید کرد.

به گفته او طبق آمار مرکز کنترل ترافیک و گزارش پلیس راهور، شناورسازی ساعت‌ها در سال گذشته، ۱۵ درصد به بهبود وضعیت ترافیک آغاز مهر کمک کرد.

مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران در ادامه گفت: «مناطق برای تمامی مدارس باید یک برنامه مدیریت ترافیک داشته باشند و علاوه بر آن در حوزه ترافیک هم باید در خصوص رفع گره‌های ترافیکی، تقویت ایمنی، ساماندهی حمل و نقل همگانی، آموزش و اطلاع‌رسانی و ... برنامه ریزی کنند.»

گلشنی با اشاره به مصوبات ستاد استقبال از مهر، اهمیت و ضرورت هم‌افزایی آموزش و پرورش و شهرداری تهران و با بیان این که سرویس مدارس، یکی از دغدغه‌های اصلی و جدی حمل و نقلی در پایتخت است، تاکید کرد: «موضوع سرویس مدارس، تکلیفی است که ساماندهی آن بر عهده سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی است و اقدامات مهم و مؤثری برای جابه‌جایی ایمن و مناسب دانش‌آموزان برای مهرماه در دست انجام است.»  

کد خبر 782388

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha