یکشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۸۸ - ۱۴:۵۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: سود سهام عدالت فرهنگیان در سال 88 به آنها پرداخت می‌شود و مقدمات اعطای سهام عدالت فرهنگیان به نیروهای حق‌التدریس در حال فراهم شدن است.

وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با ایلنا اظهار داشت: در حال حاضر سهام عدالت فرهنگیان به نیروهای حق التدریسی تعلق نمی‌گیرند و در صدد آن هستیم در سال جاری مقدمات اعطای سهام عدالت فرهنگیان را به این نیروها فراهم کنیم.

علیرضا علی احمدی با تاکید بر این‌که سود سهام عدالت فرهنگیان در سال 88 به آنها پرداخت می‌شود، گفت: در حال حاضر اکثر خانواده‌های فرهنگی در کشور از سهامداران سهام عدالت هستند که با همکاری ریاست جمهور و سازمان خصوصی سازی فرهنگیان جز اولین گروه از کارمندان دولت بودند که این سهام را دریافت کردند.

او ارزش ریالی سهام برای هر فرهنگی را یک میلیون و برای هر خانوار فرهنگی را پنج میلیون تومان ذکر کرد. افزود: سهام عدالت فرهنگیان به نیروهای حق‌التدریس تعلق نمی‌گیرند و در حال پیگیری با سازمان خصوصی‌سازی هستیم تا به 200 هزار فرهنگی شامل آموزشیاران نهضت سوادآموزی، نیروهای حق‌التدریس و نیروهای شرکتی و قراردادی و سایر بازماندگان از دریافت سهام در حوزه آموزش و پرورش نیز سهام عدالت واگذار شود.

علی احمدی خاطر نشان کرد: مقدمات اعطای سهام عدالت فرهنگیان به نیروهای حق التدریس در حال فراهم شدن است.

کد خبر 78220

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز