مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با بیان اینکه فقط مرکز پیام سامانه معلولان و جانبازان از طرشت به محل شیرپاستوریزه منتقل شده است، گفت: واگذاری سامانه جانبازان و معلولان به سازمان تاکسیرانی منتفی است و سازمان اتوبوسرانی به جانبازان و معلولان خدمت رسانی خواهد کرد.

اتوبوس معلولان

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی علیزاده، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با حضور در جمع جانبازان و معلولان اظهار کرد: هیچ خللی در کار سامانه جانبازان ایجاد نشده است. می‌خواهیم خدمات رسانی به شما مختل نشود؛ زمین سامانه طرشت متعلق به شهرداری تهران نیست و سند آن به نام سازمان زمین‌ شهری است.

وی با بیان اینکه فقط مرکز پیام ما از سامانه طرشت به شیرپاستوریزه منتقل شده است، افزود: علت اینکه اتوبوس و ون‌ها در شش سامانه اتوبوسرانی توزیع شده‌اند، این است که در املاکی که متعلق به سازمان اتوبوسرانی است، این سامانه مستقر شود. ضمن اینکه با ساز و کاری که در نظر گرفته شده، در سریع‌ترین زمان بتوان به معلولان و جانبازان خدمت‌رسانی کرد.

درخواست تشکری هاشمی از شهردار تهران | در رابطه با انتقال سامانه حمل و نقل معلولان به تاکسیرانی توضیح دهید

علیزاده با اشاره به اینکه واگذاری سامانه جانبازان و معلولان به سازمان تاکسیرانی منتفی است و سازمان اتوبوسرانی به جانبازان و معلولان خدمت رسانی خواهد کرد، گفت: تا پیش از این مینی‌بوس، اتوبوس و ون‌ها از سامانه طرشت به شمال، جنوب، شرق و غرب خدمت‌رسانی می‌کردند و این باعث کندی خدمت رسانی می‌شد، اما با توجه به توسعه مراکز این سامانه در ۶ پهنه از شهر قطعا سرعت و کیفیت خدمات دهی بیشتر خواهد شد.

وی در ادامه گفت:۴۰ دستگاه ون مخصوص نیز به ناوگان حمل و نقل جانبازان و معلولان اضافه خواهد شد که همه این کارها برای حمایت و سرعت بخشیدن به نقل و انتقال جانبازان و معلولان است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران تأکید کرد: به هیچ عنوان موضوع خصوصی سازی مطرح نیست و علت قطع تلفن سامانه هم مشکل مخابراتی است که به زودی رفع می‌شود.

کد خبر 781908
منبع: خبرگزاری شهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    0 0
    فعلا" بگذارید ترمز چند تریلی بی کیفیت دیگر ببرد تا بعد تصمیم بگیریم. زیرا خسارات جبران شدنی است ؟؟؟؟!!!!