یکشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۸۸ - ۱۴:۰۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با رئیس جمهوری ونزوئلا مهمترین عنوان مطبوعات ایران در روز یکشنبه 16 فروردین را به خود اختصاص داد.

روزنامه اطلاعات با اشاره به به بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در دیدار با هوگو چاوز رئیس جمهوری ونزوئلا تیتر زد: دستیابی ایران به فناوری هسته‌ای تقویت جبهه حق است.[دیدار رئیس جمهوری ونزوئلا با رهبر معظم انقلاب]

روزنامه ایران به اجلاس سران ناتو در استراسبورگ فرانسه اشاره کرد و تیتر زد: اوباما به حق هسته‌ای ایران تن داد. ایران همچنین از اعلام خبر‌های پیشرفت‌های جدید هسته‌ای توسط محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری تا چند روز آینده خبر داد.

این روزنامه همچنین دیدار رئیس جمهوری ونزوئلا با رهبر معظم انقلاب را برای موضوع عکس اول خود برگزید و با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب تیتر زد: دستیابی ایران به فناوری هسته‌ای جبهه حق را در دنیا تقویت کرد.

کیهان به بازتاب گسترده سخنان رهبر انقلاب در رسانه‌ها و محافل سیاسی جهان اشاره کرد و تیتر زد: پاسخ ایران به آمریکا دقیق و مقتدرانه بود.[بازتاب سخنان رهبر انقلاب در رسانه‌های جهان]

جام جم نیز عکس اول خود را به دیدار رهبر معظم انقلاب با هوگو چاوز اختصاص داد و تیتر زد: عصبانیت غربی‌ها به دلیل دستیابی ایران به فناوری هسته‌ای بدون اجازه آن‌ها است.

تهران امروز با اشاره به اظهارات دکتر محمد باقر قالیباف شهردار تهران تیتر زد: به راهبرد خدمت صادقانه و کار آمدی خردمندانه متعهدم.[مطالبه اصلی مردم تحقق شعارهای انقلاب است]

قدس تیتر زد: یارانه‌ها پس از انتخابات، هدفمند می‌شود.

رسالت با اشاره به گزارش روزنامه فاینانشال تایمز تیتر زد: آمریکا در برابر اهداف هسته‌ای ایران تسلیم می‌شود.

خراسان به بیانات رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و به نقل از ایشان تیتر زد: عصبانیت غرب به خاطر این است که ایران بدون اجازه آن‌ها به فناوری هسته‌ای دست پیدا کرده است.

اعتماد با اشاره به انصراف ضمنی شهردار تهران از نامزدی ریاست جمهوری تیتر زد: قالیباف از بهشت به پاستور نمی‌رود.

اعتماد ملی نیز تیتر زد: دیدار نوروزی کروبی و خوئینی‌ها.

آفتاب یزد تیتر زد: آغاز رویگردانی آشکار اصولگرایان از احمدی نژاد.

روزنامه صدای عدالت با اشاره به برگزاری اجلاس پیمان تمدن‌ها تیتر زد: دیدار اوباما با خاتمی در ترکیه.

عصر اقتصاد تیتر زد: سرمایه‌های ایرانی بازمی‌گردند.

سیاست روز با اشاره به اظهارات کارشناسان اقتصادی در گفت و گو با این روزنامه تیتر زد: نوشداروی گروه 20 برای اقتصاد زمین گیر.

ایران ورزشی با اشاره به اظهارات رئیس فدراسیون فوتبال ایران در ارتباط با انتخاب سرمربی جدید تیم ملی تیتر زد:کفاشیان: قطبی قطعی نیست، با قلعه نویی مذاکره نکردیم.

کد خبر 78187

پر بیننده‌ترین اخبار ارتباطات و فناوری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز