مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران درباره برنامه‌هایی که در ماه محرم داشتند، گفت: این برنامه‌ها با تاکید بر قشر نوجوان انجام شد.

رضا صیادی

به گزارش همشهری آنلاین، رضا صیادی در یکصد و شصت و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه رویکرد برنامه های ماه محرم با تأکید بر قشر نوجوان انجام شد، گفت: توسعه، پشتیبانی و راه اندازی هیئت‌هایی با حضور نوجوانان یکی از اقداماتی بود که با همکاری سازمان بوستان‌ها صورت گرفت.

او با اشاره به اجرای برنامه محرم شهر در برج آزادی تهران، یادآور شد: قرار بر این شد که در دهه اول محرم موازی کاری نشود و در طول ماه محرم و صفر، فضا را امام حسینی نگه داریم و کشتی سفینه النجات را با ظرفیت هزار و ۵۰۰ متر ایجاد کردیم.

صیادی با تأکید بر اینکه بادبان کشتی ۲۵ متر بالاتر از سطح زمین است، تصریح کرد: مردم همه روز حضور خوبی در برنامه های محرم شهر دارند؛ برای اقشار مختلف سنی برنامه های خوبی در همین راستا پیش بینی شده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اعلام اینکه هیئت های نوجوانان در کشتی حاضر می شوند، گفت: برگزاری نمایشگاه ملزومات اربعین و افتتاحیه رادیو اربعین و بدرقه اربعین از برنامه هایی است که در راستای اجرای طرح محرم شهر پیش بینی شده است.

او با بیان اینکه خیمه‌های خوبی شکل گرفته است، گفت: فضاهای معنوی خاصی برای مردم ایجاد شده و پخش زنده تلویزیونی از شبکه قرآن و سه سیما از میدان آزادی برقرار است؛ در کنار این برنامه تلویزیونی سوگواری هیئت‌های مذهبی نیز در محل انجام می شود.

کد خبر 779987

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha