معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران گفت: تا پایان سال ۲۷ بازار میوه و تره بار در مناطق مختلف تهران افتتاح می‌شود.

حسین نظری

به گزارش همشهری آنلاین، حسین نظری در آیین افتتاح و بهره‌برداری رسمی از پروژه‌های سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران که در شصت و هفتمین رویداد امید و افتخار افتتاح شد، گفت: باتوجه شرایط اقتصادی کشور و شهرداری تهران، رویداد امید و افتخار حاکی از امید و کار است که اگر بخواهیم می‌توانیم کار کنیم. میادین تره بار یکی از خدمات قدیمی و ارزنده در تهران است که با رویکرد کارآمد و درست به آن نگاه می‌کنیم.

او با بیان اینکه در ابتدای سال ۱۴۰۲ میادین در کنترل قیمت گوشت، مرغ، میوه و سبزیجات تاثیر مستقیم داشتند، گفت: با نگاه به مناطق کم برخوردار، ادعا داریم در کاهش قیمت تاثیر گذار بودیم و قیمت میادین مناسب بود.توجه به مناطق کم برخوردار در میادین میوه و تره بار حسن بزرگی است و وقتی به مناطق مراجعه می‌کنیم مردم درخواست احداث میادین میوه و تره بار دارند.

نظری با اشاره به اینکه یکی از مزایای خرید در میادین، خرید تفریح گونه است،گفت: از رئیس سازمان میوه و تره بار خواستم در بازار های آینده به زیبایی بازار توجه کنند. قرار ما هم با مناطق شهرداری این بود که زمین‌هایی به میادین تره بار برای احداث میادین معرفی کنند.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران گفت: بازارهای زیر مجموعه میادین در مناطق را فعال کردیم و توسعه کیفی و کمی مدنظر ماست؛ البته کار سختی است. مناطق ۲۸۶ زمین معرفی کردند که حدود ۳۰ زمین قابلیت بارگذاری دارند. تا پایان سال ۲۷ بازار افتتاح خواهد شد؛ اگر مناطق زمین‌های بیشتری را معرفی کنند، بازارهای های جدیدی افتتاح خواهد شد که طراحی ایرانی و اسلامی دارد.

فصاحت گفت: ۳بازار با ترکیب میدان تره بار، فروشگاه شهروند و سازمان ورزش در یک ساختمان احداث خواهد شد.

کد خبر 779705

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • DE ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    0 0
    وقتی مردم قدرت خرید ندارند !
  • نصیر IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
    0 0
    چطور و کجا باید مراجعه کنیم برای خرید یا اجاره غرفه های میدان تره بار؟