در شصت و هفتمین شنبه امید و افتخار ۴ بازار میوه و تره بار در تهران به بهره برداری رسید.

میوه و تره بار

ایوب فصاحت مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری گفت:در ۴ منطقه از تهران بازارهای تره‌بار جدید افتتاح و تقدیم شهروندان شد. این ۴ بازار در مناطق ۲، ۳، ۲۰ و ۲۲ در محدوده بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی، پاسداران، بزرگراه شهید آوینی و شهرک راه‌آهن قرار گرفته‌اند. 

او توضیح داد: بازاری که امروز افتتاح می‌شود، بیش از یک ماه فعال است و دو مورد دیگر هم امروز فعال خواهد شد، تعداد دیگری از بازارها نیز در چند روز آینده به مزایده گذاشته خواهد شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره باری شهرداری تهران افزود: لنگرگاه تنظیم قیمت بعد از مجموعه دستگاه‌های حاکمیتی، سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری است. اثری که سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار در تنظیم بازار دارد را هیج سازمانی ندارد.

فصاحت با اشاره به اینکه امرچندین تماس داشتیم که به بازار پیاز  برای تنظیم قیمت ورود کنیم،افزود: در زمینه‌های جدید مثل واردات و صادرات ورود خواهیم کرد و در چند روز آینده زمینه صادرات  ۳۰۰تن پیاز را به یکی از کشورها فراهم می‌کنیم و دلیل آن هم تنظیم بازار و قیمت است. واردات و صادرات انجام نمی دهیم، فقط زمینه آن را فراهم می‌کنیم.

کد خبر 779664

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha