دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: ما در شبکه حزبی مان در سراسر کشور و تمام استان های مان با یک فهرست ۴۰۰ نفره وارد مرحله پیش ثبت نام انتخابات شده ایم. در زمان نزدیک به انتخابات، سعی می‌کنیم با گروه های دیگر سیاسی یکی شویم و به یک فهرست واحد برسیم.

بادامچیان

به گزارش همشهری آنلاین، اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به فعالیت‌های انتخاباتی حزب موتلفه در سال جاری گفت: در حال حاضر ما به عنوان موتلفه هم در شورای ائتلاف هستیم و هم در شورای وحدت. این طور بگویم که ما با همه بچه های انقلاب هستیم و این دو گروه هم هر دو از بچه های انقلاب هستند.

وی با اشاره به اجرای قانون جدید انتخابات مجلس گفت: شورای نگهبان اکنون فرصت کافی برای احراز صلاحیت‌ها را دارد تا عناصری که واجد شرایط نمایندگی ملت بزرگ ایران و نظام جمهوری اسلامی ولایی را دارند در خدمت آراء مردم قرار گیرند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی افزود: فرصت و زمانی که مجلسی‌ها برای بررسی صلاحیت‌ها ایجاد کردند اقدام بسیار مثبتی بود. با این فرصت زمانی، گروه‌ها و تشکل‌های سیاسی نیز فرصت لازم را برای معرفی و همراهی با یکدیگر، در یک رقابت سالم و سازنده دارند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر آن وحدتی که از آن به عنوان وحدت نیروها یاد می‌شود، انجام نمی شود، ولی نزدیک انتخابات وحدت در فهرست صورت خواهد گرفت و ما هم کمک می‌کنیم همه نیروهای انقلاب به یک فهرست واحد برسند و برسیم.

بادامچیان در ادامه گفت: در حال حاضر موتلفه لیست انتخاباتی خود را در کل کشور آماده کرده است، ما در شبکه حزبی مان در سراسر کشور و تمام استان های مان با یک فهرست ۴۰۰ نفره وارد مرحله پیش ثبت نام انتخابات شده ایم.

وی تصریح کرد:این ۴۰۰ نفر به سه بخش تقسیم می‌شوند، از این تعداد حدود ۲۰۰ نفر از افراد تشکیلاتی حزب موتلفه را شکل می دهند و گروه دیگر را افراد شاخصی که در مناطق مختلف موقعیت سیاسی و اجتماعی مناسبی را دارند و مورد تایید ما هستند قرار دارند و گروه سوم پیش ثبت نامی های ما را بخشی از نمایندگان فعلی و نمایندگان ادوار شکل می‌دهند.

وی در پایان با اشاره به وحدت نهایی نیروهای انقلاب گفت:  در زمان نزدیک به انتخابات، سعی می‌کنیم با گروه های دیگر سیاسی یکی شویم و به یک فهرست واحد برسیم به هر حال این تکلیف الهی است که افراد به نفع کسانی از خودشان بهتر هستند و اصلح هستند کنار بروند.

کد خبر 779279

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • احمد IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
    0 0
    عجب